Die gaat naakt door de stratenWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mei 23, 2021 8:16 pmMax wint Monaco en leidt het WK-klassement, NEC terug in de eredivisie, een historische sportdag voor Moontje! Gefeliciteerd!

Moderator: mods
Die gaat naakt door de stratenWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mei 23, 2021 8:16 pmMax wint Monaco en leidt het WK-klassement, NEC terug in de eredivisie, een historische sportdag voor Moontje! Gefeliciteerd!
elliquido schreef: ↑zo mei 23, 2021 9:20 pmDie gaat naakt door de stratenWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mei 23, 2021 8:16 pmMax wint Monaco en leidt het WK-klassement, NEC terug in de eredivisie, een historische sportdag voor Moontje! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ja, hij zal wel zijn portemonnee moeten trekken als ze niet gelijk terug willen degraderen. Het goede nieuws voor NEC is dat hij die mogelijkheid wel heeft.GangstaRiB schreef: ↑ma mei 24, 2021 10:03 amDe nummer 7 van de KKD promoveert en de rest heeft het nakijken. Zo zie je maar hoe druk en spanning van invloed zijn. Ik hoop voor NEC dat die Boekhoorn er geld inpompt (meer dan nu) om er te blijven. Want 7de in de KKD lijkt mij een teken aan de wand....
Nog een toeristische attractie! Zijn de Van Rossems net vertrokken...elliquido schreef: ↑zo mei 23, 2021 9:20 pmDie gaat naakt door de stratenWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mei 23, 2021 8:16 pmMax wint Monaco en leidt het WK-klassement, NEC terug in de eredivisie, een historische sportdag voor Moontje! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Speler van Genk, jullie eigen Stekelenburg, geen verkeerde doelman!
Pothuizen zal ook wel weer mee gaan doen.Andriy Demchenko schreef: ↑ma jun 07, 2021 8:29 amSchone tekent maandag bij NEC, oude tijden herleven met Baretto en Schone op het middenveld en Van Eijden in de defensie. De vraag is wanneer Vadocs, Breuer en Babos gepresenteerd worden.
Pothuizen de nostalgische Vitessenaar, dat moet toch een beetje als John De Wolf in een Ajaxshirt gevoeld hebben.Wouter schreef: ↑ma jun 07, 2021 9:20 amPothuizen zal ook wel weer mee gaan doen.Andriy Demchenko schreef: ↑ma jun 07, 2021 8:29 amSchone tekent maandag bij NEC, oude tijden herleven met Baretto en Schone op het middenveld en Van Eijden in de defensie. De vraag is wanneer Vadocs, Breuer en Babos gepresenteerd worden.
Pothuizen is voor mij ook zo'n typische NEC'er samen met Van Rijswijk en Marcel Koning met die lange paardenstaarten, het was cult. Kan me uit die tijd ook nog Jarda Simr herinneren. Blijken ze bij NEC die gast nog te vereren, zelfs een Oost Blok wijk nog treuriger gemaakt ermee; https://legio-noviomagum.nl/ode-aan-jarda-simr/