NEC
Moderator: mods
Re: NEC
Marcel Boekhoorn zal 'm wel financieren. Slimme zet want die man weet overal leuke spelers te verzamelen. Was ooit degene die KJH, Martens en Chadli naar AGOVV haalde. Bij Twente wist 'ie zonder budget ook een knap elftal neer te zetten.
Ik denk dat hij NEC wel terug gaat brengen.
Ik denk dat hij NEC wel terug gaat brengen.
Nil volentibus arduum
-
Eerste confrontatie tegen Almere City op de rol, we gaan het zien.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ik heb er een hard hoofd in...maar je weet maar nooit. Ik zeg 1-2.Andriy Demchenko schreef: ↑do mei 13, 2021 9:28 amEerste confrontatie tegen Almere City op de rol, we gaan het zien.

Meer dan honderd NEC-fans moedigen ploeg aan voor play-offs met fakkels, vuurwerk en gezang
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
4-0 zelfs voor NEC; dat is 1; nog 2 te gaan. Donderdag a.s. tegen Roda in de Goffert en zondag tegen de winnaar van het duel tussen NAC Breda en de nummer 16.
Come on, NEC!!!
Come on, NEC!!!

-
Grappig om Sanniez, Bruijn daar terug te zien, Alblas en Ondaan op de bank.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Max wint Monaco en leidt het WK-klassement, NEC terug in de eredivisie, een historische sportdag voor Moontje! Gefeliciteerd!
En (een beetje cross posting) Rinus van Kalmthout op de eerste rij (3e) volgende week bij de Indy 500Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mei 23, 2021 8:16 pmMax wint Monaco en leidt het WK-klassement, NEC terug in de eredivisie, een historische sportdag voor Moontje! Gefeliciteerd!

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj