Maar ik zie het ook niet gebeuren hoor. Tenzij hij in zijn proefperiode nog gewoon zijn contract kan opzeggen.

Moderator: mods
Op zich wel, maar Ajax was volgens mij ook al ver gegaan. Niet geaccepteerd. Dan is er dus niet de motivatie om bij Ajax te blijven. Dat weegt mee. Talent is belangrijk, maar mentaliteit ook. Als Brobbey na zijn opportunisme opeens wel zou wil blijven, dan is dat dus dubbel-opportunistisch. Dan tekent dat zijn karakter. Weegt ook mee, wat mij betreft.
Beetje een brave Hendrik, maar wel een goede speler.De Dominee schreef: ↑ma mei 10, 2021 4:56 pmIs Sam Lammers geen interessante optie om te bekijken als talentvolle spits? Al dan niet op huurbasis.
Goed genoeg?wimpey schreef: ↑di mei 11, 2021 9:52 amBeetje een brave Hendrik, maar wel een goede speler.De Dominee schreef: ↑ma mei 10, 2021 4:56 pmIs Sam Lammers geen interessante optie om te bekijken als talentvolle spits? Al dan niet op huurbasis.
Ik las ergens dat hij nu een gelimiteerde som heeft van 14M. Zou volgens mij (als ik de kenners mag geloven) een giga-impuls zijn (als ze bijvoorbeeld Alvarez goed zouden kunnen verkopen).
Is echt veel te slechtAjax Rules schreef: ↑zo mei 16, 2021 8:38 amVelen hier suggereren hier om Nico deze zomer niet te vervangen
- Omdat we al ruim genoeg in de verdedigers zitten.
- En omdat we geld nodig hebben.
Ik heb eerder al Mickey van der Ven genoemd. Die is een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld een Wijndal, maar geeft toch een extra optie EN is daarnaast ook nog een ander type dan wat we al hebben (veel lengte). Kan ook linksback en linkscentraal. Hij schijnt nu in de belangstelling te staan van PSV (zit ook bij Raiola volgens mij).
Ik heb deze jongen het laatste jaar helemaal niet meer gevolgd. Iemand een idee van hoe interessant/goed hij is?
Tis al genoemd volgens mij, maar die Griek van VVV als tweede ( of derde ) spits mits er niks bij jeugd/jong rondloopt, voor 3 miljoen of zo ( en anders niet ) , en 2 keer salaris wat ie bij VVV verdient ? :) ..
Die 50 miljoen gaat over volgend seizoen toch? Dit boekjaar zijn al verkocht:
Van Ginkel is meer geblesseerd dan fit en ik betwijfel of hij beter is dan Klaassen. Propper had 2 jaar geleden moeten komen. Is nu zelfs zijn plek bij Brighton kwijt en moet nog de hoofdprijs verdienen. Grijze muis ook qua persoonlijkheid. Geen leider.