Overmars zal Bosz al op speed-dial hebben.
Moderator: mods
Nou, zal mij benieuwen, maar ga je als Engelse Topclub je hebben en houden leggen in de handen van ene EtH ?.Kan het me niet voorstellen eigenlijk ...
Ik denk het ook. Is een achteruitgang.
Dat was toen een field-lab van vd Sar en Bergkamp. Naar het schijnt was Overmars tegen Keizer.999 schreef: ↑do apr 29, 2021 12:06 pmOverigens is EtH een van de kandidaten, niet de gewenste we moeten hem , koste wat kost kandidaat ... Bosz zou goed zijn als vervanger, je weet wat je krijgt en wat zijn skills zijn.In ieder geval ga a.u.b. als AJAX geen Russische Roulette spelen en dezelfde fout maken als met die Keizer ...
Die man spreekt geeneens Engels. Weet niet in wat voor taal of met hoeveel tolken hij wil gaan werken.
Bielsa = Bosz 8.0 ...
Uit de huidige selectie vol niet-Nederlands sprekende spelers heb ik eerijk gezegd nooit een klacht gehoord als zouden ze EtH niet begrijpen.
Ajaciedjuh schreef: ↑do apr 29, 2021 1:54 pmZijn Engels is ook helemaal niet zo slecht. We duwen nu eenmaal graag iemand in een hokje en dan lekker chargeren.
die is god in leeds, die gaat niet weg voor een ajax salaris.
Wat heb je zoal op hem aan te merken dan?
Kun jij het eigenlijk ooit met iemand oneens zijn zonder diegene van valse motieven te beschuldigen?Ajaciedjuh schreef: ↑do apr 29, 2021 1:54 pmZijn Engels is ook helemaal niet zo slecht. We duwen nu eenmaal graag iemand in een hokje en dan lekker chargeren.
Je zegt het zelf al, af en toe zit hij er volkomen naast en is dan te eigenwijs om te corrigeren. Promes op 10, dat was hopeloos, bijvoorbeeld.wimpey schreef: ↑do apr 29, 2021 4:05 pmWat heb je zoal op hem aan te merken dan?
I.m.o. is ie echt prima, behalve dat ie in kritieke situaties nogal eens z'n hoofd verliest en over enkele blinde vlekken beschikt. Traore en Idrissi brengen in Rome, de jurist tegen Spurs.Labyad in de spits en Prikkebeen op 10 was ook geen feest.
Verder een bezeten vakman, hij lijkt een groep mensen goed te managen. Door de bank genomen zijn spel en resultaten meer dan OK. Wat ik een pré aan de man vind, is dat ie niet zeikt, de lat hoog legt en ook aan zichzelf werkt. Z'n presentatie is bijv. duidelijk beter dan 3 jaar terug.
Over welk gedeelte van mijn post gaat dit? Het eerste? Dan bevestig je wel een beetje het beeld, hè. Je kan het ook oneens zijn zonder erachteraan te vermelden dat iemand een 'hokjesduwer' is of negatief. Sterker nog: dat wel continu doen komt erg arrogant op mij over. Alsof je nul respect hebt voor andermans mening.Ajaciedjuh schreef: ↑do apr 29, 2021 4:59 pmEn dat zeg jij!?Jöhnk schreef: ↑do apr 29, 2021 4:34 pmKun jij het eigenlijk ooit met iemand oneens zijn zonder diegene van valse motieven te beschuldigen?Ajaciedjuh schreef: ↑do apr 29, 2021 1:54 pmZijn Engels is ook helemaal niet zo slecht. We duwen nu eenmaal graag iemand in een hokje en dan lekker chargeren.Ik vind zijn Engels eerlijk gezegd ook niet best. Hij heeft, net als Van Gaal, geen talenknobbel. Dat hoor je eigenlijk al aan zijn Nederlands, net als bij Van Gaal.
@wimpey: je noemt zelf al een verbeterpuntje. Als trainer moet je je trouwens altijd blijven doorontwikkelen. Voor je het weet ben je achterhaald.
Peter Bosz wil ik liever niet terug. Clement van Brugge lijkt me een haalbare kaart en een goede optie (eerst kampioen met Genk en daarna twee keer met Brugge, allebei met aanvallend voetbal; Europees ook goeie prestaties). Het beste lijkt mij overigens dat Ten Hag blijft.Mr. hokjes duwen.
![]()
Hier ben ik het mee eens. ‘Zijn’ aankopen zijn ook nog eens beroerd.Yopii schreef: ↑do apr 29, 2021 5:05 pmJe zegt het zelf al, af en toe zit hij er volkomen naast en is dan te eigenwijs om te corrigeren. Promes op 10, dat was hopeloos, bijvoorbeeld.wimpey schreef: ↑do apr 29, 2021 4:05 pmWat heb je zoal op hem aan te merken dan?
I.m.o. is ie echt prima, behalve dat ie in kritieke situaties nogal eens z'n hoofd verliest en over enkele blinde vlekken beschikt. Traore en Idrissi brengen in Rome, de jurist tegen Spurs.Labyad in de spits en Prikkebeen op 10 was ook geen feest.
Verder een bezeten vakman, hij lijkt een groep mensen goed te managen. Door de bank genomen zijn spel en resultaten meer dan OK. Wat ik een pré aan de man vind, is dat ie niet zeikt, de lat hoog legt en ook aan zichzelf werkt. Z'n presentatie is bijv. duidelijk beter dan 3 jaar terug.
Verder vind ik hem geen grote coach. Als het niet loopt, komt hij maar zelden tot een succesvolle, laat staan een geniale omzetting.