Brobbey en Traore inbrengen.Jöhnk schreef: zo apr 25, 2021 2:01 pm Ten Hag krijgt tactisch alle hoeken van het veld te zien. Benieuwd naar de tegenzet.

Moderator: mods
Brobbey en Traore inbrengen.Jöhnk schreef: zo apr 25, 2021 2:01 pm Ten Hag krijgt tactisch alle hoeken van het veld te zien. Benieuwd naar de tegenzet.
Neres zal straks wel komen.. De gebruikelijke wisselsJöhnk schreef: zo apr 25, 2021 2:01 pm Ten Hag krijgt tactisch alle hoeken van het veld te zien. Benieuwd naar de tegenzet.
Vertel?
Dat komt ook omdat de inbreng van Alvarez en Martinez wel erg overschat is en recent nogal tot in de wolken opgehemeld is.
Stekelenburg en Haller.
Yopii schreef: zo apr 25, 2021 2:12 pm Nachtkaars.
Martinez zit erdoor, lijkt het, en Tagliafico is erg ineffectief met zijn voorwaartse acties. Tegelijkertijd ligt het achterin steeds open.
Antony wordt niet in een 1-1 situatie gebracht. Wedstrijd gaat op en neer. Allebei fases waarin ze sterker zijn. De beste kansen zijn wel voor AZ.WP_Legend schreef: zo apr 25, 2021 2:22 pm Ik blijf die Antony een rare voetballer vinden... Hartstikke goeie dribbelaar, maar loopt zich zo vaak vast en mist overzicht...
Precies. Ik erger me wel een beetje aan Rensch. Is continu te laat met doordekken. Komt steeds aangewandeld ipv bovenop zijn man te zitten. Hierdoor kan AZ over links steeds eronder uit voetballen. En in aanvallend opzicht staat Rensch steeds naast Antony ipv eroverheen te gaan. Dat limiteert de opties voor Antony.columbus schreef:Wat een negativiteit weer zeg. Ik zie een wedstrijd wat gewoon prima heen en weer gaat. AZ had een goal kunnen maken, net als Ajax. Het gaat gelijk op.
Precies.WP_Legend schreef: zo apr 25, 2021 2:18 pm Mwah moet zeggen dat Haller en Klaassen de minst slechte zijn... Alvarez was ook net heel belangrijk...
Verschil van inzicht mag er zijn, maar er zijn spelers die er helemaal doorheen zakken en de paar bovengenoemde die de ploeg op de been houden.