Mocht het nou om wat voor een reden dan ook geen succes worden in de PL dan sluit ik niet uit dat we hem nog een keer terug gaan zien. Ik gun 'm alle succes maar dat zou toch een mooi alternatief zijn.

Moderator: mods
Niet goed natuurlijk, Ziyech is bij Chelsea alleen maar aan het rennen en rennen ..
zo verrassend vind ik dat niet. Ziyech is gewoon een fantastische voetballer.
Waarom? De wissel was toch niet zijn schuld?WP_Legend schreef:Begint nu toch echt uitgekotst te worden door de eigen fans!
Hoe reageert Ziyech hier op? Met het sjagrijn en de verongelijkte nukkigheid die hij bij Ajax al wel eens liet zien?Marillion schreef: ↑zo apr 04, 2021 1:53 pmDeze trainer heeft hem niet gehaald. Dat spreekt niet voor zijn kansen. Want Ziyech opstellen en hem in zijn kracht laten spelen is een keuze die je als trainer echt bewust moet maken. Als deze meneer liever een ander type heeft dan zal het toch een lastig verhaal worden. Lampard was echt wel fan van zijn manier van spelen maar daar koopt hij nu dus niets meer voor.
Uiteraard niet.
En dan loopt het niet, gaat Ziyech met sjagrijn in zijn kop spelen, ongeïnteresseerd zijn (zoals hij een tijdje deed: zelf kiezen wanneer hij 'aan' stond) en dan roept 'iedereen' na een jaar: hoe heeft Ajax zoveel geld en salaris uit kunnen geven aan een gozer die niets (meer) presteert???