Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Eens. Zoveel kunde, maar lijkt het te ondergaan.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di apr 13, 2021 9:52 pmNu meerdere malen gezien dat Sane onvoldoende overzicht heeft.
Obv deze pot is PSG verdiend door. Neymar verkloot 5 kansen.
Toch blijf ik elk jaar maar weer hopen dat nepclubs als PSG en City nooit de CL zullen winnen. Jammer dat een van de clubs die daar het beste een stokje voor kan steken er nu uit ligt.
Die Sane kan veel maar ziet niks.
Neymar, die dweil gun je niks.
Zo goed kunnen voetballen en toch door iedere supporter (buiten parijs) worden uitgekotst. Dan doe je echt iets verkeerd.
Neymar, die dweil gun je niks.
Zo goed kunnen voetballen en toch door iedere supporter (buiten parijs) worden uitgekotst. Dan doe je echt iets verkeerd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Welke club is tegenwoordig niet nep?
Alleen Bayern denk ik? De rest heeft of een miljardair als eigenaar of een schuld van een miljard.
IK GELOOF!!!!!!
Hoeveel topspelers van andere Duitse clubs heeft Bayern wel niet weggekocht?
Verbaast me dat Haaland nog niet gelinkt is aan Bayern.
Verbaast me dat Haaland nog niet gelinkt is aan Bayern.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Gister wel genoten van Neymar en di Maria. Vooral van di Maria. Wát een techniek en inzicht.
Müller was ook weer geweldig. Techniek, passie, werklust, loopvermogen, scorend vermogen. Alles in een. Onbegrijpelijk dat die Löw 'm uit de nationale ploeg heeft gegooid.
Alleen ziet Sané 'm een paar keer gewoon niet. Was het wel met Kieft eens, die stelde dat Sané niet op rechts moet. Meer centraal heb je meer aan zo'n balvirtuoos.
Flick na dit seizoen weg bij Bayern. Nagelsmann is de beoogde opvolger. Flick zal Löw dan wel opvolgen.
Müller was ook weer geweldig. Techniek, passie, werklust, loopvermogen, scorend vermogen. Alles in een. Onbegrijpelijk dat die Löw 'm uit de nationale ploeg heeft gegooid.
Alleen ziet Sané 'm een paar keer gewoon niet. Was het wel met Kieft eens, die stelde dat Sané niet op rechts moet. Meer centraal heb je meer aan zo'n balvirtuoos.
Flick na dit seizoen weg bij Bayern. Nagelsmann is de beoogde opvolger. Flick zal Löw dan wel opvolgen.
-
Nagelsmann naar Bayern? Genieten! Gelukkig heeft Brobbey speciaal voor hem getekend bij Leipzig... :excited.gif
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Lewandowski kan nog wel effe mee. En of ze daar op Mino zitten te wachten... Qua ego's is het daar in München al behoorlijk druk.

Ach, Bayern doet toch gewoon wat elke Top club met geld doet, spelers kopen bij anderen clubs als ze dat een versterking voor hun elftal vinden .
Blij met de punten ...
Zou Brobbey een clausule hebben dat hij ook naar Bayern mag voor het geval dat Nagelsmann dan weer Flick opvolgt? Ik neem aan van wel want het werken met die trainer was immers doorslaggevend bij zijn keuze.Hans-Dieter Flick sluit niet uit dat hij ondanks een doorlopend contract komende zomer bij Bayern München vertrekt. De 56-jarige trainer wordt in Duitsland gezien als torenhoog favoriet om na het EK Joachim Löw op te volgen als bondscoach.
https://www.nu.nl/voetbal/6127659/flick ... coach.html

Mooie goal van Dortmund. Bellingham, 17 jaar begrijp ik. Ze hebben daar wel een neusje bij Borussia.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Herr Flick deed/doet het toch fantastisch bij Bayern? CL gewonnen, titeltjes.... wat is er aan de hand daar?wimpey schreef: ↑wo apr 14, 2021 10:29 amGister wel genoten van Neymar en di Maria. Vooral van di Maria. Wát een techniek en inzicht.
Whitey on the moon.
Ook deze scheids speelt voor City. Alleen zo heeft Pep de CL gewonnen.
-
City zou een stuk beter zijn met een echte spits denk ik, Kane zou daar perfect passen!
Ik meen me te herinneren dat Ajax ook belangstelling voor hem had toen hij nog voor Birmingham speelde.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja, hij reikt met die arm omdat hij wil koppen. Maar ja, dan moet je 'm ook wel met de kop raken...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Voorsprong is wel terecht, hoor. City is duidelijk beter.
Foden is een leuk talent.
Foden is een leuk talent.

Dortmund sowieso amper in aanvallend opzicht. Waarom probeerde het niet te voetballen? Zo gaat het dus mis. Eigen schuld, dikke bult.
Straks zal Dortmund wel gaan zeiken over de scheidsrechter.
Straks zal Dortmund wel gaan zeiken over de scheidsrechter.

Stel je voor dat Zidane straks weer met de CL staat...