AS Roma - AFC Ajax - do 15'4 21:00
Moderator: mods
-
Re: AS Roma - AFC Ajax - do 15'4 21:00
Geen Rensch, Nous en Blind. Dat lijkt me even teveel op dit moment.
Timber nog jong, Schuurs heeft het moeilijk genoeg met zichzelf, Alvarez in balbezit een gevaar.
Kudus veel gespin weinig wol.
Als Ajax doorgaat is het een huzarenstukje.
Timber nog jong, Schuurs heeft het moeilijk genoeg met zichzelf, Alvarez in balbezit een gevaar.
Whitey on the moon.
Kudus op het middenveld erbij. Gewoon vol erop knallen. Meer kunnen we niet doen.
IK GELOOF!!!!!!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Je bedoelt dat onze spelers zich moeten afmatten om zo Vitas zondag toch een kans te geven? Gaat 'm NIET worden, Wouter.

Dan maar een corona-uitbraak. Of Tadic die opgepakt wordt door de politie of zo. Antony die het verkeerde flesje pakt in de badkamer. Alles is mogelijk met die Ajacieden.
Net zo veel als in de gemiddelde keukenverkoper.
in zo'n EL campagne (of CL) moet gewoon alles mee zitten.
Dat zit het niet dus vermoed dat de Campagne hier eindigt. Zou me sterk verbazen als we doorgingen
Dat zit het niet dus vermoed dat de Campagne hier eindigt. Zou me sterk verbazen als we doorgingen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Die beker mag je hebben. Uiteindelijk gaat het ons om de Schaal. En de 40 miljoen euro van de CL.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Weinig kans.GangstaRiB schreef: ↑ma apr 12, 2021 8:15 pmGeen Rensch, Nous en Blind. Dat lijkt me even teveel op dit moment.
Ik vrees dat het seizoen als een nachtkaars uitgaat.
Scherpen had moeten gaan volleyballen. Bij volleybal mag je niet vangen. Was perfect voor hem geweest.
Na Lamprou, Van Leer, Scherpen en Varela zal er wellicht een belletje zijn gaan rinkelen.... Al is deze situ natuurlijk overmacht: Ajax heeft de 2 beste keepers in NL onder contract, maar ineens moest nummer 3 er staan. Dat kost je zeer waarschijnlijk de kop in de EL.
Na Lamprou, Van Leer, Scherpen en Varela zal er wellicht een belletje zijn gaan rinkelen.... Al is deze situ natuurlijk overmacht: Ajax heeft de 2 beste keepers in NL onder contract, maar ineens moest nummer 3 er staan. Dat kost je zeer waarschijnlijk de kop in de EL.
Mij te gemakkelijk om Scherpen daarvan de schuld te geven. Het was een goed idee geweest als onze aanvoerder die pingel er gewoon ingeschoten had.
Bij 2-0 was Roma weg geweest.
Bij 2-0 was Roma weg geweest.
Eens. Was beter geweest wanneer ie die misser voor de ED had bewaard.
Scherpen is wel een heel slechte keeper. Dat maakt ie in iedere pot die ie in Ajax-1 heeft gehad duidelijk.
En Stekelenburg kan geen lange sprint meer trekken, geeft hij zelf toe, dus een diepe bal eruit halen zit er niet meer in.
Logisch dat het ontbreken van Onana pijn gaat doen. Een club als Ajax heeft geen twee topkeepers onder contract staan.
Toch had Scherpen ook per ongeluk de nul kunnen houden.
Logisch dat het ontbreken van Onana pijn gaat doen. Een club als Ajax heeft geen twee topkeepers onder contract staan.
Toch had Scherpen ook per ongeluk de nul kunnen houden.
Steek naast EtH bij persco. Die speelt dus?
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Dat hoop ik wel. Alles kan nog, de afgelopen jaren spelen we Europees uit beter dan thuis. daar houd ik me maar een beetje aan vast.
Brobbey en Schuurs ook bij selectie.
Wat een vernedering zou het zijn als we verliezen van een team met Rick Kansloosdorp in de basis. 

Met Scherpen, schorsingen, blessures en dan met 0 - 2 winnen van een Roma zou natuurlijk een prestatie van formaat zijn, maar eigenlijk zie ik ons weer verliezen ...
Tadic - Brobbey - Neres zou mijn voorhoede zijn om te starten ..
Tadic - Brobbey - Neres zou mijn voorhoede zijn om te starten ..
Blij met de punten ...
HEUEHEUEHEUEHEUEHEUEHEUEJJJJJJJJJJJ
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

We gaan het vanavond gewoon nog even rechtzetten!

Nil volentibus arduum
Do or die motherfuckers! Wij zijn AJAX!! 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
HET ZIJN ETRUSKEN EN KELTEN TEGELIJK! HET ZIJN ETRUSKEN EN KELTEN, ETRUSKEN EN KELTEN, ETRUSKEN EN KELTEN TEGELIJK!
ROMULUS EN REMUS ZOGEN AAN EEN WOLLLEEFFF, ZE ZOGEN AAN WOLLEFF. ZOGEN AAN EEN WOLLEF!!

ROMULUS EN REMUS ZOGEN AAN EEN WOLLLEEFFF, ZE ZOGEN AAN WOLLEFF. ZOGEN AAN EEN WOLLEF!!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

We kunnen de paus er ook nog bij halen! En kleine jongetjes!