Jij verkoopt huiden altijd al 65 minuten voordat de beer daadwerkelijk afgeschoten en neergegaan is?

Moderator: mods
Hotseknots voetbal. Zit geen lijn in.GangstaRiB schreef: ↑zo mar 21, 2021 4:19 pmIn de tweede helft heeft PSV geen enkel teken van leven gegeven. Ik zou me als clubleiding zorgen maken als de spelers niet vol willen gaan. Ze geloven die coach gewoon niet meer.
Nee, heel slecht. Koopmeiners de enige goede speler op het veld. Waarom zit die niet bij Oranje?
Hij wisselt ook steeds de verkeerde spelers. Madueke en Ihattaren zijn spelers die het verschil kunnen maken, maar dan brengt ie weer Vertessen. Die kan alleen maar rennen. Denk dat er ook een hoop frustratie zit bij een hoop spelers richting de coach.Peter schreef:Hotseknots voetbal. Zit geen lijn in.GangstaRiB schreef: ↑zo mar 21, 2021 4:19 pmIn de tweede helft heeft PSV geen enkel teken van leven gegeven. Ik zou me als clubleiding zorgen maken als de spelers niet vol willen gaan. Ze geloven die coach gewoon niet meer.
Ja dat gevoel heb ik ookMarillion schreef: ↑zo mar 21, 2021 4:35 pmBij interviews heb ik ook regelmatig het gevoel dat er wat speelt. Zo'n Malen bijvoorbeeld baalt gewoon van een aantal wisselbeurten.
En wat hij nu denkt te bereiken door Ihattaren vlak voor tijd nog van de bank te halen? Doe dat dan met nog 30 minuten op de klok.
Wanneer ik fan van die club zou zijn, zou ik me kapot ergeren aan spelers die direct na afloop ginnegappen met tegenstanders.GangstaRiB schreef: ↑zo mar 21, 2021 4:28 pmVolledige gelatenheid bij PSV. Ze hebben de handdoek geworpen. Nu de vraag wat ze met die coach doen.
Tja, goed verkopen als je geen Europees meer speelt en 3de wordt in de Eredivisie gaat nog niet zo makkelijk worden.wimpey schreef: ↑zo mar 21, 2021 5:09 pmWanneer ik fan van die club zou zijn, zou ik me kapot ergeren aan spelers die direct na afloop ginnegappen met tegenstanders.GangstaRiB schreef: ↑zo mar 21, 2021 4:28 pmVolledige gelatenheid bij PSV. Ze hebben de handdoek geworpen. Nu de vraag wat ze met die coach doen.
Die lui moeten hopen op goed verkopen, om tal van zwakke plekken beter te bezetten en als team te verbeteren. Maar of dat zo realistisch is...
Ik vind malen ook niet fit ogen ; beetje gezet zelfs. .GangstaRiB schreef: ↑zo mar 21, 2021 4:19 pmIn de tweede helft heeft PSV geen enkel teken van leven gegeven. Ik zou me als clubleiding zorgen maken als de spelers niet vol willen gaan. Ze geloven die coach gewoon niet meer.
raymon schreef: ↑zo mar 21, 2021 5:11 pmTja, goed verkopen als je geen Europees meer speelt en 3de wordt in de Eredivisie gaat nog niet zo makkelijk worden.wimpey schreef: ↑zo mar 21, 2021 5:09 pmWanneer ik fan van die club zou zijn, zou ik me kapot ergeren aan spelers die direct na afloop ginnegappen met tegenstanders.GangstaRiB schreef: ↑zo mar 21, 2021 4:28 pmVolledige gelatenheid bij PSV. Ze hebben de handdoek geworpen. Nu de vraag wat ze met die coach doen.
Die lui moeten hopen op goed verkopen, om tal van zwakke plekken beter te bezetten en als team te verbeteren. Maar of dat zo realistisch is...