Gezond verstand schreef: ↑ma mar 08, 2021 11:44 amja, echt, dat is veel interessanter (waar is een 'roll-eye' of "facepalm smilie als je die nodig hebt)

Misschien snap je hem beter na het lezen van de Haller topic
Moderator: mods
Gezond verstand schreef: ↑ma mar 08, 2021 11:44 amja, echt, dat is veel interessanter (waar is een 'roll-eye' of "facepalm smilie als je die nodig hebt)
Hij heeft met hen weer goede afspeelmaatjes in en rond de 16. Dan floreert Tadic helemaal.
Neres weer goed gisteren. Betrap mezelf erop dat ik hem liever zie ballen dan Antony. Dat balletje op Tadic (die met links een mispeer produceerde) was errug fijn. Als ik moest kiezen tussen een fitte Neres en Antony koos ik voor Neres.
Neres is meer onvoorspelbaar. In goede doen daarom lastiger te verdedigen. Ik ben ook echt fan. Als die jongen in vorm is dan is 'ie niet te stoppen. En hij heeft een hele goede samenwerking met Tadic.wimpey schreef: ↑vr mar 12, 2021 3:05 pmNeres weer goed gisteren. Betrap mezelf erop dat ik hem liever zie ballen dan Antony. Dat balletje op Tadic (die met links een mispeer produceerde) was errug fijn. Als ik moest kiezen tussen een fitte Neres en Antony koos ik voor Neres.
Gelukkig spelen we in de EL met de sterkste voorhoede.Jan Siemerink heeft er kijk op!
![]()
En dan ook altijd lekker om het filmpje 7 minutes Tadic humiliating players er achteraan te kijken.
Maestro!Cruijff schreef: ↑di mar 16, 2021 6:28 pm
En dat is deze compilatie:
https://www.youtube.com/watch?v=foZ2N3ZXKMI
Ja, dit is van pure wereldklasse hè!Zuidema schreef: ↑di mar 16, 2021 8:12 pmMaestro!Cruijff schreef: ↑di mar 16, 2021 6:28 pm
En dat is deze compilatie:
https://www.youtube.com/watch?v=foZ2N3ZXKMI![]()
![]()
![]()
Zeker weten.
Ja.
Nou!
Dat is vaak wel een goede indicatie inderdaad. Al is het uiteraard geen garantie. Kijk maar naar het succes van populaire spelers die bij Ajax vertrekken.Rooie schreef: ↑wo mar 17, 2021 8:02 pmWouter & Wimpey zagen het goed.
Er is geen 100%-voorspeller, maar ik moet zeggen dat de mening van de fans van de 'verkopende' club bij mij de meeste waarde heeft. Het zou Ajax in ieder geval een paar miskopen hebben bespaard
Gewoon even een clubmannetje aanstellen die een rondje langs de fora en twitter maakt.
Als we het wetenschappelijk houden: de negatief voorspellende waarde is groot, de positief voorspellende waarde matigMarillion schreef: ↑wo mar 17, 2021 8:22 pmDat is vaak wel een goede indicatie inderdaad. Al is het uiteraard geen garantie. Kijk maar naar het succes van populaire spelers die bij Ajax vertrekken.Rooie schreef: ↑wo mar 17, 2021 8:02 pmWouter & Wimpey zagen het goed.
Er is geen 100%-voorspeller, maar ik moet zeggen dat de mening van de fans van de 'verkopende' club bij mij de meeste waarde heeft. Het zou Ajax in ieder geval een paar miskopen hebben bespaard
Gewoon even een clubmannetje aanstellen die een rondje langs de fora en twitter maakt.
Rooie schreef: ↑wo mar 17, 2021 8:32 pm
Als we het wetenschappelijk houden: de negatief voorspellende waarde is groot, de positief voorspellende waarde matig
Lionel schreef: ↑ma mei 07, 2018 10:09 amGaizka1985 schreef:Alexander schreef:Pff, die heeft het al jarenlang niet kunnen laten zien. Lijkt me niks, net als Labyad overigens.
Even opgezocht: heeft in 4 jaar tijd 158 wedstrijden gespeeld in de PL en daarin 23 doelpunten gemaakt en 34 assists gegeven... niet verkeerd voor een speler van Southampton.
Zou een geweldige aankoop zijn, mooie speler om naar te kijken!
Inderdaad. Hele goede speler. Maar toch meer een vleugel?
InnerHarbour schreef: ↑ma mei 07, 2018 10:27 amwimpey schreef:Waarom zou Tadic naar een 4e langs competitie komen, terwijl ie elders bakken met geld kan verdienen?
Komt ook niet
Marillion schreef: ↑ma mei 07, 2018 10:42 amMwah, ik zie het vooral als een poging tot schade beperking en een afleidingsmanoeuvre. Kijk ons eens even ambitieus bezig zijn met transfers. En dan straks afkomen met het verhaal dat er allerlei spelers zijn geprobeerd maar dat het niet haalbaar was.
De realiteit is toch gewoon dat die jongen in de PL vér boven het maximale salaris bij Ajax zit?
Marillion schreef: ↑ma mei 07, 2018 10:42 amEn dan heb ik het er nog niet eens over of hij liever in de PL speelt of terug naar de Eredivisie wil.
Een Nederlandse speler zou nog in een situatie kunnen zitten dat hij, bijvoorbeeld vanwege familie omstandigheden, terug naar Nederland wil komen. Maar dat speelt bij deze jongen ook niet. Kansloos verhaal lijkt me.
Gaizka zag het goed.Gaizka1985 schreef:
Zou een geweldige aankoop zijn, mooie speler om naar te kijken!
Yopii zag het ook goed
Onze Lionel zag hem ook als een heel goede speler.
Ik zie hem niet als 10. Daar doelde ik op. Niemand had toen verwacht dat hij al 2,5 jaar onze beste spits zou zijn.Cruijff schreef: ↑wo mar 17, 2021 8:44 pmGaizka zag het goed.Gaizka1985 schreef:
Zou een geweldige aankoop zijn, mooie speler om naar te kijken!![]()
Yopii zag het ook goedwbt Dušans kwaliteiten, maar vond het risico te groot.
Onze Lionel zag hem ook als een heel goede speler.![]()
Maar dan toch het liefst op de vleugel. Is precies even koppig als Ten Hag waarschijnlijk.![]()
Niet perse beste spits, wel zonder twijfel gewoon de aller, allerbeste speler.Niemand verwacht dat hij al 2,5 jaar onze beste spits zou zijn.