Absoluut 100% mee eens. Behalve dat je idealiter spelers al verkoopt als ze nog 2 jaar hebben.
Ik zou Gravenberch bijvoorbeeld echt deze zomer al verkopen als hij niet wil bijtekenen.
Moderator: mods
Absoluut 100% mee eens. Behalve dat je idealiter spelers al verkoopt als ze nog 2 jaar hebben.
Gewoon een datum stellen. 15 augustus moet het rond zijn. En als er dan gedoe is over details, dan geef je nog 1 keer een week uitstel, dus tot 22 augustus. Maar je zegt er bij dat als er dan zogenaamd weer dingetjes misgaan, dat je dat dan zult interpreteren als bewijs dat ze van club willen wisselen.
Ze zijn de onderhandelingen vorig jaar maart begonnen. Als ze in de zomer dan nog geen besluit genomen hebben dan afkappen en op de transferlijst. Doe je dat niet als Ajax dan wordt er alleen maar misbruik gemaakt van dat laatste contractjaar. Iedereen wil voor nop een talentvolle speler.Arthur schreef:Op zich eens, maar de truc die ze gebruiken is om de onderhandelingen maar te rekken en te rekken voordat er een definitief 'nee' komt. Wanneer neem je dan die stap?
Precies. Ruim op tijd beginnen met de gesprekken zodat een speler zich niet onder druk gezet voelt. En dan helemaal aan het begin van het traject duidelijkheid scheppen over wat speler en club van elkaar mogen verwachten. Welke kansen krijg je als speler en wat wil de club daarvoor terug. En een deadline voor wanneer er duidelijkheid moet zijn over de toekomst.Ajax Rules schreef: ↑vr mar 12, 2021 6:03 pmGewoon een datum stellen. 15 augustus moet het rond zijn. En als er dan gedoe is over details, dan geef je nog 1 keer een week uitstel, dus tot 22 augustus. Maar je zegt er bij dat als er dan zogenaamd weer dingetjes misgaan, dat je dat dan zult interpreteren als bewijs dat ze van club willen wisselen.
Op die manier kun je je toch nooit een jaar of langer aan het lijntje laten houden?
Nu pakt ie punten voor je. Levert meer op dan principes.
Nu deze situatie eenmaal ontstaan was heeft Ajax wat mij betreft absoluut de juiste keuze gemaakt door hem in te blijven zetten wanneer de trainer daar aanleiding toe zag. Overigens is dit standpunt een stuk populairder geworden nadat hij een paar belangrijke doelpunten heeft gemaakt.
Probleem is dat je ze vanaf hun 16e maar maximaal 3 jaar vast mag leggen. Rond hun 18e - als ze net gedebuteerd hebben - zit je dan alweer met een aflopend contract.Marillion schreef:Nu deze situatie eenmaal ontstaan was heeft Ajax wat mij betreft absoluut de juiste keuze gemaakt door hem in te blijven zetten wanneer de trainer daar aanleiding toe zag. Overigens is dit standpunt een stuk populairder geworden nadat hij een paar belangrijke doelpunten heeft gemaakt.
Wat je zou moeten bereiken is een situatie dat een speler zijn marktwaarde niet kan ontwikkelen voordat er een doorlopende overeenkomst ligt. Dan is je onderhandelingspositie namelijk veel sterker. Je komt eerst een meerjarig contract overeen en dan kun je debuteren. Niet andersom. De kans dat een club als Leipzig miljoenen salaris gaat bieden aan een jeugdspeler is gewoon een stuk kleiner.
Wij plukken ze ook overal vandaan he. Op jonge leeftijd. De meeste talenten hebben bijgetekend, hij niet. Gebeurt. Het is groot nieuws omdat ie opvalt. Wanneer Hansen naar RB was gegaan, had er geen haan naar gekraaid.
Sterker nog, in september dit jaar was er niemand die vertrouwen in die jongen had. Ik ook niet en ook niet bij Ajax, gelet op de karrevracht aan spitsen die we in de afgelopen jaren hebben gehaald. Een Danilo, Rasmussen en Traoré bijvoorbeeld.
Daar gaat het dus niet over.
Zo is dat. Hij is alleen in beeld gekomen doordat KJH zo dom was om naar Schalke te gaan.Peter schreef: ↑vr mar 12, 2021 7:22 pmSterker nog, in september dit jaar was er niemand die vertrouwen in die jongen had. Ik ook niet en ook niet bij Ajax, gelet op de karrevracht aan spitsen die we in de afgelopen jaren hebben gehaald. Een Danilo, Rasmussen en Traoré bijvoorbeeld.
Ach, hij kiest toch puur voor het geld? Denk je nou echt dat hij vertrokken was als Leipzig hetzelfde salaris als Ajax had geboden?Yopii schreef:Zo is dat. Hij is alleen in beeld gekomen doordat KJH zo dom was om naar Schalke te gaan.
Zo rooskleurig was zijn situatie niet voor de winterstop, dus ik begrijp best dat hij luisterde naar wat Oom Mino te vertellen had. En als RB dan ook nog 3 miljoen per jaar biedt, tja.
Klopt PL is nog duidelijker.Yopii schreef: ↑vr mar 12, 2021 4:43 pm@Mano: kan zijn, maar dat gaat bijna altijd om clubs uit de PL, Mano. Engeland is dikke shit voor talenten, daar mislukt bijna iedereen.
BuLi vind ik een ander verhaal: moderne trainers en veel ruimte voor jonge, goede spelers. Fijne competitie met een goed niveau.
Zo ingewikkeld is Duitsland ook weer niet. Brobbey emigreert niet naar Papua.![]()
Dit antwoord laat zien hoe hij (nu) in het leven staat.Monkey Tonk schreef: ↑za mar 13, 2021 8:49 am'Winnen of een hat trick en verliezen?' Brobbey antwoorde op deze vraag dat hij liever een hat trick scoorde.
Trek die lijn door en je ziet waarom hij nu Ajax, na tien jaar opleiding, niets teruggeeft.