En Sulejmani.

Grootste gemene deler: Danny hoopt dat de nieuwste aanwinst ons furore gaat brengen.

Over Kudus: is een jonge speler die je rustig moet brengen.
Moderator: mods
En Sulejmani.
Prachtig. Met dat kromme rugje en die o-beentjes. Hopelijk heeft hij weer snel zijn niveau te pakken.Mano schreef: ↑do jan 28, 2021 4:13 pmHier zie je waarom wij direct lyrisch waren over Kudus. (incl de Ajax bewegingen)
https://www.youtube.com/watch?v=XD9qED5csgQ
Gravenberch ligt tot 2023 vast, deze zomer zal je meer krijgen qua transfersommen maar ik zie hem nog wel een jaar blijven, CL meepikken enzo en dan het jaar erop gaan. Ik hoop inderdaad ook op de doorbaak van Taylor en denk niet dat ze hun kaarten p Eiting gaan zetten.wimpey schreef: ↑zo feb 14, 2021 2:55 pmEducated guess: Klaassen blijft op 10. Dus rest voor Kudus de 8. Dat komt uit, want Gravenberch dien je gezien contractduur/agency deze zomer te verkopen. Taylor zal in de pikorde stijgen en wellicht nemen ze een gok met Eiting in z'n laatste contractjaar.
Off-topic: ik snap dat EtH jl. woensdag Gravenberch miste. Met Alvarez, Blind en Klaassen heb je 3 man zonder een individuele actie. Je hebt een type Gravenberch / Kudus nodig om je onder de druk uit te ballen...
zag het op espn gisteren ; wat een poten heeft die gozer... POWWERRRRRRDuke schreef: ↑do mar 11, 2021 10:29 amhttps://www.youtube.com/watch?v=2BroebFzMKs
Mooie reportage over hoe Kudus terugkeerde na zijn blessure.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
We hebben niet veel blessures onder Ten Hag, maar die we hebben duren wel vaak lang. Neres 2x, nu met Kudus. Hopelijk is hij snel weer 100%. Je ziet nu dat hij nog angstig is in de duels en conditioneel nog niet helemaal top is.Ajax Rules schreef:Ik schrik wel een beetje van het feit dat zijn knie niet meer precies hetzelfde werkt als voorheen.
Mohammed Kudus traint apart van groep vanwege enkelblessure
25 juli 2021 16:12 - Twitter Ajax
Foto: Pro Shots
Mohammed Kudus traint apart van groep vanwege enkelblessure; image source: Pro Shots
Via de social media kanalen heeft Ajax bekend gemaakt dat Mohammed Kudus voorlopig apart traint van de groep. De Ghanees kampt met een enkelblessure. Danilo, Sean Klaiber en Nicolás Tagliafico konden zondag weer aansluiten bij de groep, terwijl Lisandro Martínez maandag zal arriveren op het trainingskamp. Alleen de vanwege interlands afwezige Antony en Edson Álvarez ontbreken verder nog.
Gewoon pech. Beter leren landen.
Chronische spier- en peesproblemen had Jari.
My point exactly.