AFC Ajax - FC Groningen zondag 07 maart 12:15
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - FC Groningen zondag 07 maart 12:15

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Hahahaha en wie scoort de 1-0...Zuidema schreef:+1Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 07, 2021 11:40 amZou Schuurs als cv en een middenveld Alvarez - Klaassen - Kudus logischer vinden, gezien het niveau van Gravenberch van de laatste weken.
Kennelijk verveelde EtH zich en had hij weer eens zin in een experimentje. Waarbij bijna alles dat goed loopt overhoop wordt gehaald. Alles voor een basisplek voor de heilige Gravenberch.
We hebben er kijk op Zuidema!

Soms heb ik bijna het idee dat ze Haller expres rotballen geven.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 07, 2021 11:34 amWie wil je dan graag als trainer zien bij Ajax, mattie?
Weet ik niet.. Laat de Tam Tam maar zijn werk doen en dan komen er vanzelf namen naar voren..
Een middenveld Alvarez - Kudus - Gravenberch had ook gekund..
Leuk voor Schuurs.. Eerst nummer 1 en nu dus nummer 3 zijn..
EtH gooit graag alles overhoop.. Terwijl je alleen moet wisselen /schakelen bij blessures etc
Weer op zoek naar een Interim coach..
Die 1-0 was een mazzeltje.

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Soms heb ik het idee dat hij gewoon niet mee kan. Niet soms. Best vaak. Niet eens best vaak. Altijd.
Goede voetballers geven elkaar de bal en begrijpen elkaar.
Haller kan niet mee in het dynamische spel van de overige 9 veldspelers. Zelfs Alvarez lijkt snel als CV.
IK GELOOF!!!!!!
Weer Padt. Goede reflexen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Vreselijk slecht ingeschoten door davy
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Hij doet genoeg fout, maar je moet ook eens kijken hoe vaak hij een bal krijgt op kniehoogte of net te ver buiten zijn bereik. Terwijl de rest van de opbouw vaak heel secuur gaat.Lionel schreef:Soms heb ik het idee dat hij gewoon niet mee kan. Niet soms. Best vaak. Niet eens best vaak. Altijd.
Haller kan niet mee in het dynamische spel van de overige 9 veldspelers. Zelfs Alvarez lijkt snel als CV.
Ik praat hier zijn prestaties niet mee goed, maar het zou kunnen duiden op onenigheid.
-
- AT Toto winner 15/16
Had al 3 of 4 nul moeten staan.
Hij kan gewoon niet zoveel. Echt ongelooflijk hoeveel ballen hij verkloot.Arthur schreef: ↑zo mar 07, 2021 12:42 pmHij doet genoeg fout, maar je moet ook eens kijken hoe vaak hij een bal krijgt op kniehoogte of net te ver buiten zijn bereik. Terwijl de rest van de opbouw vaak heel secuur gaat.Lionel schreef:Soms heb ik het idee dat hij gewoon niet mee kan. Niet soms. Best vaak. Niet eens best vaak. Altijd.
Ik praat hier zijn prestaties niet mee goed, maar het zou kunnen duiden op onenigheid.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Goed om te zien dat we zijn aanbeland op een punt dat we toch wel winnen, of we spelers nu op links vs rechts opstellen of in een compleet andere linie. Ook wie op de bank zit en wie niet, het maakt voor het resultaat allemaal niks meer uit. Er is een soort groepsimmuniteit voor slechte keuzes van de trainer ontstaan... 

Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op zo mar 07, 2021 12:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!
-
Sja. Als ik de Kudus beoordeel van na zijn blessure kan ie er nog minder van.Lionel schreef:Hij kan gewoon niet zoveel. Echt ongelooflijk hoeveel ballen hij verkloot.Arthur schreef: ↑zo mar 07, 2021 12:42 pmHij doet genoeg fout, maar je moet ook eens kijken hoe vaak hij een bal krijgt op kniehoogte of net te ver buiten zijn bereik. Terwijl de rest van de opbouw vaak heel secuur gaat.Lionel schreef: Soms heb ik het idee dat hij gewoon niet mee kan. Niet soms. Best vaak. Niet eens best vaak. Altijd.
Je hebt een grote spits en vervolgens ga je alles over de grond spelen...Arthur schreef: ↑zo mar 07, 2021 12:42 pmHij doet genoeg fout, maar je moet ook eens kijken hoe vaak hij een bal krijgt op kniehoogte of net te ver buiten zijn bereik. Terwijl de rest van de opbouw vaak heel secuur gaat.Lionel schreef:Soms heb ik het idee dat hij gewoon niet mee kan. Niet soms. Best vaak. Niet eens best vaak. Altijd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Door al het geschmier over hem, let ik heel specifiek op hem. En Arthur heeft gelijk. Veel onspeelbare ballen. Paar goede combi's. Daarnaast paar ballen die hij verprutste. Eén goede kans voor schot op goal die hij verprutst. 50/50. Maar niet 'ongelooflijk veel' ballen verkloot.
Wel even de 2-0 maken... 

Kudus laat toch zo nu en dan weer zien dat hij weer terugkomt?
Bovendien heeft Kudus maandenlang stilgestaan. Kudus speelt vandaag om ritme op te doen.
Haller staat er omdat hij zogenaamd onze beste spits is voor 10 mio per jaar.
Bovendien heeft Kudus maandenlang stilgestaan. Kudus speelt vandaag om ritme op te doen.
Haller staat er omdat hij zogenaamd onze beste spits is voor 10 mio per jaar.
IK GELOOF!!!!!!
Rip polletje is ook een vlag op een modderschuit
Mooie redding Steek!
Net als deze commentator overigens
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Gvd schop die 2-0 er nu ff in.. Nu red Maarten Ajax heel goed
Weer op zoek naar een Interim coach..
De slechte ballen reken ik hem niet aan. Maar alsnog een stuk of 4 / 5 ballen verpest hoor waarin je zijn tekortkomingen ziet.Zeux schreef: ↑zo mar 07, 2021 12:50 pmDoor al het geschmier over hem, let ik heel specifiek op hem. En Arthur heeft gelijk. Veel onspeelbare ballen. Paar goede combi's. Daarnaast paar ballen die hij verprutste. Eén goede kans voor schot op goal die hij verprutst. 50/50. Maar niet 'ongelooflijk veel' ballen verkloot.
IK GELOOF!!!!!!
Prachtig gedaan Timber, slechte controle bij schot.
Er is nog niet geklaagd over Alvarez. We maken vorderingen 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”