Een van de mogelijke tegenstanders is Tottenham. Ik weet niet of ik daar zin in heb. Vooral omdat we dan bepaalde beelden weer heel veel terug gaan zien.

Moderator: mods
Zodra zijn plan niet loopt mist hij alles om het om te zetten. Dan ben je tactisch gewoon heel slecht.
We hadden ook met 1-5 achter kunnen staan, had gekund he. Niet dat Lille ons nou scheel speelde maar weer klopte het middenveld niet.wimpey schreef: ↑do feb 25, 2021 9:25 pmPrachtig dat de ploeg kan leren van de vele fouten binnen deze overwinning.![]()
We misten Blind in de as, daar waar ie op LB kwetsbaar was. Vooral door Neres.
Ik deel het oordeel van Johnk en Rishi niet. Ten Hag had weinig wapens op de bank. Brobbey was een game changer. Zo zonde dat hij vertrekt. Ik had Neres gewisseld. Dus maakte hij de winnende.
Klaassen is goud waard in dit soort potten. Je voetbalt niets klaar en hij maakt de 1e en vecht de inleiding naar de 2e.
Lionel schreef: ↑do feb 25, 2021 9:28 pmZodra zijn plan niet loopt mist hij alles om het om te zetten. Dan ben je tactisch gewoon heel slecht.
Maar wat was dan die gemiste tactische zet? Ik heb 'm hier nog niet voorbij zien komen. De enige constatering die we zo ongeveer hebben kunnen doen is dat Brobbey met zijn invalbeurt een positieve invloed had. Laat die nou net door Ten Hag zijn gebracht.Lionel schreef: ↑do feb 25, 2021 9:28 pmZodra zijn plan niet loopt mist hij alles om het om te zetten. Dan ben je tactisch gewoon heel slecht.
Volledig mee eens. Alleen heeft Ten Hag niet veel op de bank zitten he. Kudus heeft een uur voetbal in de benen bijv.Lionel schreef: ↑do feb 25, 2021 9:29 pmWe hadden ook met 1-5 achter kunnen staan, had gekund he. Niet dat Lille ons nou scheel speelde maar weer klopte het middenveld niet.wimpey schreef: ↑do feb 25, 2021 9:25 pmPrachtig dat de ploeg kan leren van de vele fouten binnen deze overwinning.![]()
We misten Blind in de as, daar waar ie op LB kwetsbaar was. Vooral door Neres.
Ik deel het oordeel van Johnk en Rishi niet. Ten Hag had weinig wapens op de bank. Brobbey was een game changer. Zo zonde dat hij vertrekt. Ik had Neres gewisseld. Dus maakte hij de winnende.
Klaassen is goud waard in dit soort potten. Je voetbalt niets klaar en hij maakt de 1e en vecht de inleiding naar de 2e.
En Alvarez is gewoon heel slecht. Kudus hebben we straks nodig. Ik zie Gravenberch zomaar banken over een week of twee.
Hoe had jij dan ingegrepen?Lionel schreef:Zodra zijn plan niet loopt mist hij alles om het om te zetten. Dan ben je tactisch gewoon heel slecht.
Maakt geen reet uit Neres links of rechts. Gevaar kwam eerst vanaf onze linkerkant en na de wissel Brobbey vanaf onze rechterkant. Oftewel steeds van de kant van Neres.Lionel schreef:Ik had Neres niet op links gezet maar op rechts. Zei ik voor de wedstrijd al.
Daarnaast had ik Alvarez tussen of iets voor de CV’s opgesteld en daar had hij moeten blijven. De eerste 8 lange ballen van Lille leverden gevaar op.
Ik had Blind de opbouw laten verzorgen in plaats van Gravenberch. Gravenberch aan de zijkant in plaats van Blind.
Blind heeft een lange bal. Had Neres, vanaf rechts, kunnen zoeken.
Klaassen minder diep laten spelen in balbezit en Tadic iets meer laten inzakken.
Nee in de opbouw.Marillion schreef: ↑do feb 25, 2021 10:25 pmGravenberch als back in plaats van Blind bedoel je? Daar zou ik niet aan beginnen. Heeft 'ie van zijn leven nog nooit gespeeld.
Ik had Blind wel heel graag naar het centrum gehaald maar we hadden op linksback eigenlijk geen alternatief. Dan had Rensch daarheen gemoeten en had je Klaiber op rechts gekregen. Tel uit je winst.
Hij is heel snel omhooggeschreven. Een dromerige speler.GangstaRiB schreef: ↑do feb 25, 2021 10:51 pmGravenberch is het grootste talent dat we hebben. Nu een iets mindere pot. Gelijk weg?
Monkey Tonk schreef: ↑do feb 25, 2021 11:08 pmHij is heel snel omhooggeschreven. Een dromerige speler.GangstaRiB schreef: ↑do feb 25, 2021 10:51 pmGravenberch is het grootste talent dat we hebben. Nu een iets mindere pot. Gelijk weg?
Normaal gesproken zou ik me ook snel ergeren aan een type als Gravenberch.
Een serie van elf overwinningen op rij moet vertrouwen geven.