Het was de club die altijd 'zijn cluppie' was toen hij nog een jong menneke was.Jinne schreef: ↑di feb 23, 2021 7:44 amGezien de spelers die zijn gehaald lijkt er weinig scouting nodig te zijn. Ik vond hem net als Thomas wel interessant om op onze fora als lid te hebben. Heb alleen nooit gesnapt waarom hij voor Feyenoord ging werken. Die moet je pareltjes vinden die gratis zijn.
Tweede keer al in zijn carrière dat "zijn Feyenoord" hem op non-actief zet.

Voor Steef een sterk staaltje identiteit om een Feyenoorder te zijn die zich heel trots en zelfbewust uit. Met af en toe een mond die zo groot is dat Louis van Gaal er een kleine, verlegen jongen bij lijkt.
GangstaRiB schreef: ↑ma feb 22, 2021 10:31 pmSinisterra vind ik toevallig wel een positieve uitzondering moet ik zeggen. Maar het is bon ton om die gozer af te zeiken omdat ie wist waarover ie sprak.
Gezond verstand schreef: ↑di feb 23, 2021 4:23 amDat vind ik nou de enige speler van Feyenoord die nog het bekijken waard is. Leuk voetballertje.
Jep, mee eens.
Is letterlijk de enige die mij nog weleens positief opvalt omdat ie een mannetje zowel buitenom als binnendoor weet te presteren en als één van de weinige Feyenoorders een goede techniek heeft.