Beeld van ESPN zegt genoeg over Dick
Feyenoord
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Feyenoord
Senesi staat daar wel goed hè. Wat was die jongen ook alweer waard? 25 miljoen?
-
Ik zal het maar eerlijk zeggen. Ik kan hier heel erg van genieten!
Geweldig dit. Hahahaha Hahahaha Hahahaha
Tegen lasse en siem. Leuk
Tegen lasse en siem. Leuk
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik kan een kleine glimlach ook niet onderdrukken.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 17, 2021 8:44 pmIk zal het maar eerlijk zeggen. Ik kan hier heel erg van genieten!

Doen ze dit nou expres, zodat ze niet tegen Ajax moeten spelen?
Nil volentibus arduum
Niet omdat het onze klassieke rivaal is, maar Feyenoord moet toch wel 1 van de meest tragische clubs ter wereld zijn...
Zal die Slot al zin hebben om te beginnen? Gezien de financiele problemen die er nu gemeld worden ('2e loonoffer') zal er volgend jaar eerder (nog) minder dan meer kwaliteit op het veld staan.
Zal die Slot al zin hebben om te beginnen? Gezien de financiele problemen die er nu gemeld worden ('2e loonoffer') zal er volgend jaar eerder (nog) minder dan meer kwaliteit op het veld staan.
Laatst gewijzigd door Rooie op wo feb 17, 2021 8:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Toch maar even de laatste 10 minuten terugkijken. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Marsman weer op Twente niveau bij die derde goal. Mooi dit. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Ze hebben wel een solidaire selectie; “Berghuis niet tegen Ajax? Dan wij ook niet!”
Ja, die begon er net een beetje in te geloven. Jammer joh.
Even wat interviews meepakken nog. Dat moet aardige beelden opleveren.
Nil volentibus arduum
- peter
Het kan ook bijna niet melodramatischer altijd bij die lui. Een rode kaart, drie goals in 10 minuten en de winnende wordt gemaakt door een echte Ajacied.
Wat moet het toch vreselijk zijn en ontzettende kwelling en pijn, om voor Feyenooit te zijn... 

Overigens verbaasde het me wel dat de derde goal van Heerenveen niet afgekeurd werd. Was wel in het 5-meter gebied.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zonde, ik heb het niet kunnen zien. Ik benijd jullie.
Zou Dicky Dick nu nog zeuren over de loting.

Zou Dicky Dick nu nog zeuren over de loting.

Ik drink koffie met suiker en melk met Friesevlag als merk! 

-
Ik wacht op complottheorietjes over de KNJB! (Dat konden ze tot nu toe moeilijk vinden, met een loting voor Ajax met Utrecht, AZ en PSV).
Mocht je espn hebben en de samenvatting willen zien Espn 2 om 21.45, en nec - vvv om 21.30
Blij met de punten ...
- peter
Die vergat ik nog! Die zweem van “we zijn weer genaaid door de KNJB” is ook zó heerlijk. Plus Dickie die daar vol op inspeelt. Het ligt aan de “anderen”.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo feb 17, 2021 8:58 pmIk wacht op complottheorietjes over de KNJB! (Dat konden ze tot nu toe moeilijk vinden, met een loting voor Ajax met Utrecht, AZ en PSV).
Blijkbaar is Espn aan het fukken .. Nec - Vvv is nu op Espn 3 .Benieuw of Heerenveen daarna komt ..
Blij met de punten ...
Blijkbaar is Espn aan het fukken .. Nec - Vvv is nu op Espn 3 .Benieuw of Heerenveen daarna komt ..
Blij met de punten ...
Zal wel aan mij liggen, maar daar gebeurde helemaal niets. Marsman wordt niet eens geraakt.
Als ze dit soort situatie ook al af gaan fluiten, kunnen ze de ballen beter meteen aan de keepers geven.
Zou me ook niets verbazen als Dick de 4-3 buitenspel vond....

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Klopt. Daar gebeurde echt helemaal niets. Los van een onbegrijpelijke actie van Marsman dan.
Nil volentibus arduum