Verdedigend wel, maar opbouwend mag ie wel meer initiatief tonen. Speelt iedere bal breed naar Martinez.Historicus schreef:Timber bevalt me veel beter dan Schuurs!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Verdedigend wel, maar opbouwend mag ie wel meer initiatief tonen. Speelt iedere bal breed naar Martinez.Historicus schreef:Timber bevalt me veel beter dan Schuurs!
Rustig, tis nog 45 minuten ( of langer) Trab ..
Oke Voets. Adrenaline jonguh! Ik hou van onze club :)
Bij Haller moet je soms niet teveel kijken hoe het eruit ziet maar naar wat het effect van zijn actie is. Hij is geen fijnbesnaarde technicus maar ik zie vanavond toch meerdere keren wel een goed resultaat van een actie van hem.Zuidema schreef: ↑wo feb 10, 2021 9:01 pmOver Haller: hij is zo'n typische Appie Happie-spits. Geef hem de bal panklaar en hij ramt hem erin. Voor de rest kan hij weinig. Alles wat hij daarnaast per ongeluk goed doet, is meegenomen. 22,5 M is dan wel verdomde veel geld, maar dat is natuurlijk niet zijn schuld.
....
Tweede helft vind ik Ajax niet beter. Veel te snel de bal kwijt. Onzorgvuldige aanvallen waardoor PSV kan counteren.
Felheid in de duels, kollektief storen. Alles een stuk minder. Jammer.GangstaRiB schreef: ↑wo feb 10, 2021 9:22 pm
Tweede helft vind ik Ajax niet beter. Veel te snel de bal kwijt. Onzorgvuldige aanvallen waardoor PSV kan counteren.
Daar heeft 'ie vaker last van. Een heel irritant trekje.