NFL
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: NFL
Penalty’s zijn volgens mij allemaal terecht. KC moeten eens gaan footballen. Zijn teveel met TB bezig en komen niet in hun spel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ken de regels niet heel precies, maar die gozer kon echt nooit bij die pass van Brady en liet zich heel makkelijk vallen.raymon schreef:Penalty’s zijn volgens mij allemaal terecht. KC moeten eens gaan footballen. Zijn teveel met TB bezig en komen niet in hun spel.
Die offside zag ik ook niet meteen. Maar heb het ook niet in slomo gezien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Drie touchdowns verschil (en één waarbij ze een 2 punt conversie moeten maken) is ook voor Mahomes teveel. Kelce en Hill komen niet in het stuk voor.
Deze bowl was over na de laatste zeven minuten van de 2de helft.
Deze bowl was over na de laatste zeven minuten van de 2de helft.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Deze drive moet echt een touchdown opleveren, willen ze nog een paar procent kans houden. Mahomes met een geblesseerde voet helpt niet.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Was geen hoogstaande wedstrijd maar dat kwam vooral omdat KC zo zwak waren. Jammer maar wel gaaf voor de Buccaneers natuurlijk. Wat een verhaal. Wat een prestatie.
Nu vandaag wakker proberen te blijven...
Nu vandaag wakker proberen te blijven...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
NFL
Her en der wordt nog wel gemord over de calls aan het einde van het second quarter...
Ze speelden niet goed. De Bucs defense zat Mahomes goed op de huid, wat een belangrijk deel van de aanval neutraliseerde. Maar de twee touchdowns die uit al die penalties ontstonden, gooiden de wedstrijd wel op slot. De offside moet ik nog terug zien, maar die pass interference op Evans is zonder meer discutabel. Zou een touchdown minder zijn geweest en het scheelt wel of je met 6-21 aan de tweede helft begint of met 6-14...
Ze speelden niet goed. De Bucs defense zat Mahomes goed op de huid, wat een belangrijk deel van de aanval neutraliseerde. Maar de twee touchdowns die uit al die penalties ontstonden, gooiden de wedstrijd wel op slot. De offside moet ik nog terug zien, maar die pass interference op Evans is zonder meer discutabel. Zou een touchdown minder zijn geweest en het scheelt wel of je met 6-21 aan de tweede helft begint of met 6-14...
Dat gevoel dat die refs wel erg makkelijk tegen de Chiefs floten had ik ook wel. Maar ik geloof niet dat het uiteindelijk verschil had gemaakt. Bucs waren gewoon beter gisteren. Mahomes probeerde nog wat, en het is indrukwekkend hoe hij zich nog een paar keer vrij liep onder grote druk, maar het team kon gisteren de druk niet aan, zo leek het althans. Een paar keer relatief eenvoudige ballen niet vangen enzo, ze kwamen echt geen moment in de wedstrijd.
En het internet is weer een serie memes rijker, met die gast van The Weeknd" die door dat doolhof liep. :-)
En het internet is weer een serie memes rijker, met die gast van The Weeknd" die door dat doolhof liep. :-)