Hoe het precies zit, weten we ook niet.
Denk niet dat hij zomaar even eerste spits was geworden. Wat zou jij doen als je in zijn schoenen stond?

Moderator: mods
Hoe het precies zit, weten we ook niet.
Over twee jaar nog maar eens checken.
Why not? Misschien niet meteen dit jaar, maar Ajax loopt behoorlijk te experimenteren met de spitspositie. Het is niet dat hij kansloos was. Misschien nu met Haller, maar de vraag is of Ajax voor hem was gegaan, als het signaal was geweest dat Brobbey zou blijven.
Justin Kluivert lijkt me een speler die bewijst dat je beter even bij Ajax wat vlieguren kunt maken. Vrijwel nooit basis, sprokkelt invalbeurten van 20 a 30 minuten (ook in Italië) en scoort voor een voorhoedespeler veel te weinig.
Maar je kunt toch wel van een feit spreken dat je via Ajax een grotere kans van slagen hebt. Voorbeelden genoeg van spelers die te vroeg weggaan en na een paar jaar ergens bij een tweederangs club terechtkomen.Peter schreef:Viktor Fischer had in 2013 alle clubs voor het uitzoeken en tekende toen bij. Achteraf gezien een niet zo heel handige keuze. En die jongen had net een glansrijke doorbraak bij Ajax. En was veel verder dan Brobbey nu.
We doen altijd net alsof alle jongens die blijven een glansrijke carrière voor de boeg hebben. Terwijl zo’n Brobbey ook een heel logische keuze maakt nu.
We mogen hem natuurlijk een ontzettende klootzak vinden en die Fortes ook. Dat wel.
Gezond verstand schreef: ↑ma feb 01, 2021 3:06 amDat was ook het geval met Tete. Dat was ook het geval met Kluivert. Beide met dezelfde struikrover als zaakwaarnemer. En daarom geloof ik geen flikker van wat de speler zegt.
En niet laten trainen. Gewoon terugzeggen naar O19, die mogen vanwege corona niet komen trainen en dat lijkt me een passende straf voor Brobbey. Haal dan maar een jongen uit de O19 naar Jong Ajax om aan het niveau te proeven.
Of dan had Gravenberch voor een andere zaakwaarnemer gekozen.
Als je hem nodig hebt ja.
Dat kan toch ook bij JA of O19?
Dat zou ik toch effe anders aanpakken. Als TD of trainer doe je er verstandig aan eerst effe met die jongen te gaan babbelen. En daarna met Tadic, Blind e.c. Of de rest nog heil ziet in z'n aanwezigheid.Ajax Rules schreef: ↑do feb 04, 2021 11:00 am
Ik zou in principe wel consequent kiezen voor Traore nu. En Brobbey in JA al helemaal niet meer laten spelen (want daar heb je hem per definitie niet nodig). En hem ook niet meer met Ajax-1 laten meetrainen.
En Leipzig past ook bij Raiola: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/91 ... iola-.html