Helemaal niet. Laat Ajax maar winnen van AZ.Andriy Demchenko schreef: ↑wo jan 27, 2021 11:40 amLijkt me interessant dubio dan voor je, als Ajax tegen PSV moet zou je dan moeten hopen op winst voor Ajax maar dat verkleint weer de kans op het kampioenschap.
Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Ik zie hem niet iedere week, maar hou wel van creatieve spelers. Beetje gebrek aan bij Ajax. 1e helft niet gezien van Vitesse, maar had het gevoel dat ze nog zouden winnen in de 2e helft. Alleen moet je dan niet Toure hebben die de kansen krijgt. Die kan er niet veel van.Wouter schreef:Die egoïst schiet van alle plekken op het veld op doel, dan zit er altijd wel een keer een mooie bal tussen. Maar als team ben je misschien wel beter af zonder.Trab schreef: ↑wo jan 27, 2021 10:04 pmJa precies. Stuk beter dan Labyad. Wat creativiteit kunnen we wel gebruiken. Dus bij deze hebben ik en Voets besloten dat we hem gaan halen. Ik ga ff bellen met Overmars :)999 schreef: In ieder geval eentje waarvoor je naar het stadion komt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
In de eerste helft besloot Tannane een prachtig hakje naar een VVV'er te doen in een hachelijke positie terwijl hij de bal ook gewoon aan Bazoer had kunnen geven.
Bazoer is beter dan Tannane.
Oke. Dan halen we Bazoer ;) Vind het wel opvallend dat Vitesse 4 goals tegen krijgt. Verdediging stond juist als een huis dit seizoen.Wouter schreef:In de eerste helft besloot Tannane een prachtig hakje naar een VVV'er te doen in een hachelijke positie terwijl hij de bal ook gewoon aan Bazoer had kunnen geven.
Koopclub.Trab schreef: ↑wo jan 27, 2021 10:23 pmOke. Dan halen we Bazoer ;) Vind het wel opvallend dat Vitesse 4 goals tegen krijgt. Verdediging stond juist als een huis dit seizoen.Wouter schreef:In de eerste helft besloot Tannane een prachtig hakje naar een VVV'er te doen in een hachelijke positie terwijl hij de bal ook gewoon aan Bazoer had kunnen geven.
Haha. Wel eigen geld ;)Wouter schreef:Koopclub.Trab schreef: ↑wo jan 27, 2021 10:23 pmOke. Dan halen we Bazoer ;) Vind het wel opvallend dat Vitesse 4 goals tegen krijgt. Verdediging stond juist als een huis dit seizoen.Wouter schreef:In de eerste helft besloot Tannane een prachtig hakje naar een VVV'er te doen in een hachelijke positie terwijl hij de bal ook gewoon aan Bazoer had kunnen geven.
Als Ajax Bazoer koopt, overleven Blind en Tadic de eerste training niet.
Die gaan veel te snel voor Bazoer. We halen hem voor de bank naast Klaiber ;)Wouter schreef:Als Ajax Bazoer koopt, overleven Blind en Tadic de eerste training niet.
Oh ja, Ajax koopt altijd spelers voor de bank.
Dat doen we speciaal voor Johnk hahahahaWouter schreef:Oh ja, Ajax koopt altijd spelers voor de bank.
Bazoer heeft geen FC Utrecht-verleden.
Voor Vitesse speelde hij jaartje Utrecht. Net als Tannane.Wouter schreef:Bazoer heeft geen FC Utrecht-verleden.
- Gezond verstand
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Met dank aan Demouge...
Nu doe ik 2 dansjes!
Giakoumakis dankt spitsentrainer Demouge na vier goals tegen Vitesse

Giakoumakis dankt spitsentrainer Demouge na vier goals tegen Vitesse
RKC thuis, altijd lastig?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
VVV uit en RKC thuis brengt dus samen slechts één puntje op. Dat plan waarbij Vitesse na januari aan kop zou staan komt er inderdaad niet helemaal uit.
Nil volentibus arduum
Ja, ze storten weer ouderwets in. AZ en Feyenoord gaan er nog wel voorbij denk ik. AZ zeker.
RKC was tot de 80e minuut gewoon de betere ploeg. Daarna wel een offensiefje van Vitesse, maar Tannane ging zelfs de hoekschoppen direct op doel schieten.
Het is deels de schuld van Letsch. Die stelt zo'n verschrikkelijke anti-voetballer als Toure op. En dan doodleuk eindigen met één spits thuis tegen RKC! Hoe verzin je het.
RKC was tot de 80e minuut gewoon de betere ploeg. Daarna wel een offensiefje van Vitesse, maar Tannane ging zelfs de hoekschoppen direct op doel schieten.
Het is deels de schuld van Letsch. Die stelt zo'n verschrikkelijke anti-voetballer als Toure op. En dan doodleuk eindigen met één spits thuis tegen RKC! Hoe verzin je het.
Vitesse is niet zo goed. Leuke potjes in het begin. Maar iets moeten is toch wel wat andere koek. Niet erg hoor. Maar ze hebben geen enkele speler die bij Ajax of PSV in de basis zou staan en misschien drie spelers die bij Feyenoord of AZ in de basis zouden staan.
IK GELOOF!!!!!!
De tactiek van de lange bal op de snelle spitsen werkt aardig tegen de (sub)top maar niet tegen een ploeg als RKC, want die schuiven niet met hun achterste linie op richting de middellijn.Lionel schreef: ↑za jan 30, 2021 11:11 pmVitesse is niet zo goed. Leuke potjes in het begin. Maar iets moeten is toch wel wat andere koek. Niet erg hoor. Maar ze hebben geen enkele speler die bij Ajax of PSV in de basis zou staan en misschien drie spelers die bij Feyenoord of AZ in de basis zouden staan.
En over de grond is Vitesse gewoon zwak. Bero en zeker Toure zijn matige spelers. Daarbij gaat Tannane toch altijd voor eigen glorie dus de anderen lopen ook niet meer als hij de bal heeft.
Grim laat RKC trouwens wel leuk voetballen.
Grim is ook een prima trainer.
Wordt vaak een beetje weggezet omdat keepers zogenaamd geen goede trainers zouden kunnen zijn, en helemaal als die keeper ook nog eens geen absolute top keeper was.
Heb grim en bergkamp een keer aan het werk gezien bij de A jeugd op de Toekomst
Onze wereldvoetballer grote invloed tijdens een vol uur beperkte zich tot “ goeie bal” en “ die moet erin”.
Grim had overduidelijk de leiding, gaf gedetailleerde uitleg over het waarom van de oefening, zette de boel op scherp, kortom, was een trainer die de spelers beter probeerde te maken
Wordt vaak een beetje weggezet omdat keepers zogenaamd geen goede trainers zouden kunnen zijn, en helemaal als die keeper ook nog eens geen absolute top keeper was.
Heb grim en bergkamp een keer aan het werk gezien bij de A jeugd op de Toekomst
Onze wereldvoetballer grote invloed tijdens een vol uur beperkte zich tot “ goeie bal” en “ die moet erin”.
Grim had overduidelijk de leiding, gaf gedetailleerde uitleg over het waarom van de oefening, zette de boel op scherp, kortom, was een trainer die de spelers beter probeerde te maken
Hij schoof Bazoer al snel een linie naar voren. Maar daar werd het niet beter van. Toure en Bero kwamen meer aan de bal en laten we het er maar op houden dat die twee de bal beter niet kunnen hebben.
RKC schoof op tot een meter of dertig voor het doel. Daardoor mondden de lange ballen op Openda van achteruit vaak uit in kop- on plaats van sprintduels. En Openda is 1.64 of zo...