Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Mwah, normaal gesproken wordt Ajax toch wel kampioen. Ik kijk meer naar Feyenoord, AZ en PSV.
-
Lijkt me interessant dubio dan voor je, als Ajax tegen PSV moet zou je dan moeten hopen op winst voor Ajax maar dat verkleint weer de kans op het kampioenschap.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Giakoumakis uiteraard. Dat was ook wel weer eens tijd dat die jongen een doelpunt maakte.
Nil volentibus arduum
-
2 maal zelfs.
Ook Utrecht dat bij AZ wint is best gunstig zo.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
3x giakou!! 10 10 10
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Altijd lastig vvv hahaha
Onvoorstelbaar toch? Gast heeft nooit veel gescoord en is nu ineens niet te houden.
Nil volentibus arduum
We hebben de verkeerde spits gekochtMarillion schreef:Onvoorstelbaar toch? Gast heeft nooit veel gescoord en is nu ineens niet te houden.

-
-
3=1 Broja
Dat vvv verdedigt wel heel slecht. Gelukkig kan toure er niet veel van
Inderdaad. Ik heb vanavond niets gezien maar heb 'm meerdere keren gewoon echt een knap doelpunt zien maken. Het is eigenlijk gek dat het niet 3-13 is geworden.Gaizka1985 schreef: ↑wo jan 27, 2021 9:10 pmEn er zitten ook veel 'goede' goals bij, niet alleen maar intikkers!

Dit is dus zo'n zogenaamd makkelijk potje. Hoe doet Bazoer het vanavond?
Nil volentibus arduum
Bazoer heel gefrustreerd. Tannane 3x houtwerk geraakt. Ik zou de goals maar terugkijken als ik jou was. Waren prachtigMarillion schreef:Inderdaad. Ik heb vanavond niets gezien maar heb 'm meerdere keren gewoon echt een knap doelpunt zien maken. Het is eigenlijk gek dat het niet 3-13 is geworden.Gaizka1985 schreef: ↑wo jan 27, 2021 9:10 pmEn er zitten ook veel 'goede' goals bij, niet alleen maar intikkers!![]()
Dit is dus zo'n zogenaamd makkelijk potje. Hoe doet Bazoer het vanavond?
En dat is nummer 4!!! Hahahahaha
Hij doet het weer gewoon
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Landskampioen; durven uit te spreken... voetjes op de vloer!Trab schreef:En dat is nummer 4!!! Hahahahaha

Ramona gaat uit haar plaat vandaag. Dansend door de woonkamer:)Ramona schreef:Landskampioen; durven uit te spreken... voetjes op de vloer!Trab schreef:En dat is nummer 4!!! Hahahahaha
Vitesse
Ja precies. Stuk beter dan Labyad. Wat creativiteit kunnen we wel gebruiken. Dus bij deze hebben ik en Voets besloten dat we hem gaan halen. Ik ga ff bellen met Overmars :)
Tja, Vitesse begon weer eens slap. Je weet dat ze op een gegeven moment wel weer instorten maar toch is het weer een kleine teleurstelling.
Die Giakoumakis is wel een fenomeen. Alles wat die jongen aanraakt gaat erin.
Die Giakoumakis is wel een fenomeen. Alles wat die jongen aanraakt gaat erin.
Die egoïst schiet van alle plekken op het veld op doel, dan zit er altijd wel een keer een mooie bal tussen. Maar als team ben je misschien wel beter af zonder.
Zeker uit!Trab schreef:Altijd lastig vvv hahaha

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring