Ik vond Stengs deze keer heel goed spelen. Snel vooral. Maar zoals Yopi al zei: Stengs en Boadu zijn vooral goed als ze een beetje ruimte hebben.Ajax Rules schreef: ↑zo jan 24, 2021 6:56 pmIk viel in slaap.
Koopmeiners was goed, begreep ik? Is dat de controleur met de splijtende pass die we zoeken?
Over Stengs waren de meningen verdeeld? Ik had hem eigenlijk afgeschreven als potentiële Ajacied, maar soms twijfel ik toch weer even
Boadu is niet ons type lijkt me.
En hoe wasWyndal?
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
-
Scheelt ook dat AZ wel naar de goede kleur speelde, in tegenstelling tot Ajax. Koopmeiners is een fijne voetballer, evenals Stengs.
AZ gaat een kluif worden volgende week.
Whitey on the moon.
Ajax zette in Alkmaar bij fasen volle bak druk. Dan zijn BMI en die Griek niet echt in hun element.
Als je AZ laat ballen, wordt het lastig. Ze weten van elkaar wat ze doen. Vind ze aan de bal beter dan Ajax.
Als je AZ laat ballen, wordt het lastig. Ze weten van elkaar wat ze doen. Vind ze aan de bal beter dan Ajax.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar hoe krijgt Fey het voor mekaar dat een handsbal geen penalty is? Zelfs met VAR?
Al met al staat Feyenoord nu dus gewoon weer 9 punten achter en waren ze schandalig slecht in Europa. Kansloze hap.
Al met al staat Feyenoord nu dus gewoon weer 9 punten achter en waren ze schandalig slecht in Europa. Kansloze hap.
Dat ze het tegen PSV en Ajax afleggen is gezien hun budget niet zo vreemd. Maar dat AZ en Vitesse een beter team hebben is toch bizar?
-
Ze geven zoveel geld uit aan oude krukken. Narsingh zit op 1,4 miljoen. Jorgensen ook zoiets. Valt me nog mee dat ze zo hoog staan. Maar dat is te danken aan Dick. Jaap Stam liet zien hoe goed dat elftal eigenlijk is. 

Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Er gaat daar sowieso iets mis want in de beker hebben ze nu zelfs een uitwedstrijd geloot.
Nil volentibus arduum
Hopelijk zit Rafael vanavond aan tafel bij studio voetbal om van Hooijdonk ff in te wrijven dat Feyenoord verder is dan Ajax 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Dick is wel hun redding inderdaad, die 5e plek zal ze wel gegund worden.
- Gezond verstand
Stengs was ook degene die de eerste tegengoal veroorzaakte.Wouter schreef: ↑zo jan 24, 2021 7:08 pmIk vond Stengs deze keer heel goed spelen. Snel vooral. Maar zoals Yopi al zei: Stengs en Boadu zijn vooral goed als ze een beetje ruimte hebben.Ajax Rules schreef: ↑zo jan 24, 2021 6:56 pmIk viel in slaap.
Koopmeiners was goed, begreep ik? Is dat de controleur met de splijtende pass die we zoeken?
Over Stengs waren de meningen verdeeld? Ik had hem eigenlijk afgeschreven als potentiële Ajacied, maar soms twijfel ik toch weer even
Boadu is niet ons type lijkt me.
En hoe wasWyndal?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Gezond verstand
uit een kartonnen doos, van de Hema
Fans van andere clubs

Scherpe analyse.
Advocaat doet het inderdaad geweldig. En het zat misschien een paar keer niet tegen maar in de grote wedstrijden zijn ze toch echt wel behoorlijk overeind gebleven. Kijk even naar het budget en het spelersmateriaal en neem dat mee in de afweging van hun spel.
Nil volentibus arduum
Exact. Al heeft Vitesse Chelsea, natuurlijk.
De regio Rijnmond bulkt van het talent, maar de opleiding van F. slaagt er niet in daarvan te profiteren. Inmiddels stappen talenten van F. over naar de concurrentie en lopen er bij Sparta spelers die F. heeft gemist. (Via die route ook naar Ajax trouwens, zie Aertssen.)
Hoewel men bij F. constant zeurt over geldgebrek, is er wel degelijk geld, maar dat wordt verkeerd besteed.
Ergens heb ik het idee dat ze niet eens anders willen: zo kunnen ze het slachtoffer uithangen.
Jong Feyenoord niet in de Eerste Divisie willen laten spelen was een dure fout. De stap vanuit de jeugd naar het eerste elftal is daardoor veel lastiger. Spelers zien dat ook en gaan dan liever elders spelen.
En je ziet inderdaad altijd de neiging om geld dat er dan wel is gelijk verkeerd uit te geven aan doorsnee spelers. Die kunnen meestal hooguit net meedoen maar er is dan geen enkel perspectief om ze later met winst te verkopen. Dat zie je dus ook terug bij de transferinkomsten waar Feyenoord ook echt achterblijft.
En je ziet inderdaad altijd de neiging om geld dat er dan wel is gelijk verkeerd uit te geven aan doorsnee spelers. Die kunnen meestal hooguit net meedoen maar er is dan geen enkel perspectief om ze later met winst te verkopen. Dat zie je dus ook terug bij de transferinkomsten waar Feyenoord ook echt achterblijft.
Nil volentibus arduum
- peter
Ze hebben een fantastisch "opleidingsgebied". Beste van Nederland, maar op de één of andere manier lukt het ze niet om jongens van enig niveau af te leveren. Ajax levert volgens mij complete elftallen per jaar af, maar bij Feyenoord lukt het nog niet om een paar jongens op Eredivisie niveau af te leveren. Dat is toch wel gek.
Ik verbaas me er vooral over dat ze zoveel geld kapotslaan op allerlei goedkope opties die vervolgens nul waarde toevoegen. Johnston, Conteh en die Bozenik om er een paar te noemen.
Ik verbaas me er vooral over dat ze zoveel geld kapotslaan op allerlei goedkope opties die vervolgens nul waarde toevoegen. Johnston, Conteh en die Bozenik om er een paar te noemen.
Pratto is wel een voltreffer.

AZ legde goed positiespel op de mat. Dat mag je van Ajax ook verwachten, lijkt me...

- peter
Denk dat Feyenoord wint van PSV eigenlijk. Denk dat het voetbal van PSV ze wel ligt.
Als je puur naar het voetballend vermogen kijkt dan zijn AZ en Vitesse onze grootste concurrenten. In ieder geval zorgen dat we niet verliezen zondag.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat zeg je nu gekscherend, maar ik zou het serieus overwegen. In ieder geval de posities van Martinez en Alvarez. Hun verdediging is hun zwakke plek. Die moet je weer vol onder druk zetten. Halfbakken zoals tegen fortuna en je wordt afgeslacht met hun snelle mensen.Marillion schreef:We stellen gewoon onze tweede keuze weer op.
- peter
Gelukkig hebben we Haller. ;-)
Het is voor een deel inzet, scherpte en misschien ook fitheid. Het was bijvoorbeeld ook apart om te zien dat Mazraoui een hopeloze wedstrijd op de mat legde.
Het is voor een deel inzet, scherpte en misschien ook fitheid. Het was bijvoorbeeld ook apart om te zien dat Mazraoui een hopeloze wedstrijd op de mat legde.
-
Die club heeft last waar Ajax last van had: een 5de, 6de en 7de colonne. Die vrienden van Feyenoord slaan hun geld stuk op NarsinghPeter schreef: ↑ma jan 25, 2021 12:05 pmZe hebben een fantastisch "opleidingsgebied". Beste van Nederland, maar op de één of andere manier lukt het ze niet om jongens van enig niveau af te leveren. Ajax levert volgens mij complete elftallen per jaar af, maar bij Feyenoord lukt het nog niet om een paar jongens op Eredivisie niveau af te leveren. Dat is toch wel gek.

Whitey on the moon.