Yep, dan heb je nog iets aan Klaassen, schiet hij af en toe de bal erin.De Dominee schreef: ↑zo jan 17, 2021 3:24 pmAangezien Promes dit seizoen vooral op 10 minuten maakt, zou je ook Klaassen kunnen doorschuiven naar 10 en een echte 6 halen.
Quincy Promes
Moderator: mods
Re: Quincy Promes
Je denkt dat het een oplossing is als Ten Hag Promes niet meer tot zijn beschikking heeft, maar nu ben ik een beetje bang dat we daar dan Alvarez voor in de plaats gaan krijgen.
Of Ekkelenkamp.
Of Labyad. Hij heeft keuzes genoeg.
Het zou Promes ook helpen als hij 'm alleen op zijn juiste positie laat spelen. Niet in vorm en dan de 10 moeten invullen terwijl je daarvoor de kwaliteiten niet hebt. Daar ga je over het algemeen niet beter van spelen. Stel 'm op als linksbuiten of niet.

Het zou Promes ook helpen als hij 'm alleen op zijn juiste positie laat spelen. Niet in vorm en dan de 10 moeten invullen terwijl je daarvoor de kwaliteiten niet hebt. Daar ga je over het algemeen niet beter van spelen. Stel 'm op als linksbuiten of niet.
Nil volentibus arduum
Kan deze nietsnut aub per direct naar Moskou?
Wat een gepruts...
Dit Ajax schrééuwt om een dirigent op het middenveld. Ongelofelijk dat zoveel mensen die het voetbal al tientallen jaren volgen dat niet doorhebben.
En er was gewoon budget hè. Maar wat halen ze? Een spits die misschien, hopelijk, net iets beter is dan Traoré.
Dit Ajax schrééuwt om een dirigent op het middenveld. Ongelofelijk dat zoveel mensen die het voetbal al tientallen jaren volgen dat niet doorhebben.
En er was gewoon budget hè. Maar wat halen ze? Een spits die misschien, hopelijk, net iets beter is dan Traoré.
Het is van de zotte. En geen journalist die vraagt: Erik, kun je dat middenveld eens uitleggen?Jöhnk schreef: ↑zo jan 17, 2021 8:22 pmWat een gepruts...
Een beperkte aanvaller op 10 en 2 lopers op 6. Waar is de passer? Waar is de breker?
Ik hoop echt dat Marc en Erik afscheid nemen met de titel. Dit Ajax heeft behoefte aan mensen die een selectie en elftal neer kunnen zetten.
-
Quincy Promes
Heel AT wordt gek van Promes (of Labyad) op 10. Bizar. Tot Kudus fit is gewoon Klaassen op 10, Gravenberch en Martinez er achter. Het is geen rocket science.
https://youtu.be/THNPmhBl-8IWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het is geen rocket science.
Martinez liever ook niet. Ik wil eigenlijk nooit meer een verdediger of een aanvaller op het middenveld zien.
De aankoop van een nieuwe middenvelder had de topprioriteit moeten zijn.
Ik stel voor dat Promes, Ten Hag en Overmars met zijn drieën naar Moskou gaan.
Ze willen huren maar Ajax wil alleen verkopen zeiden ze bij studio voetbal. Strafproces schijnt geen belemmering te zijn om te vertrekken.wimpey schreef:Kan deze nietsnut aub per direct naar Moskou?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben met Jöhnk eens dat Martinez daar als verdediger ook niet hoort. Dat was vorig seizoen al een noodgreep, doordat Marin een miskoop bleek. En te makkelijk afscheid werd genomen van Schöne.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo jan 17, 2021 11:07 pmHeel AT wordt gek van Promes (of Labyad) op 10. Bizar. Tot Kudus fit is gewoon Klaassen op 10, Gravenberch en Martinez er achter. Het is geen rocket science.
Je zit nu in een situatie dat een bedrijfsblinde trainer blijft volharden in een 2-mans middenveld en poppetjes op de verkeerde plaats. Hij en Overmars hebben dermate onlogisch ingekocht, met als gevolg dat deze selectie niet één passende middenvelder en niet één balveroveraar telt.
Einde oefening voor beide heren einde seizoen, hopelijk.
Promes PROMIS you will goooooo.... 

-
Een verkoop van Promes (en wat mij betreft Alvarez) zou dan ook een mooie kans zijn dit recht te zetten en een 6 te halen.Jöhnk schreef: ↑ma jan 18, 2021 12:01 amMartinez liever ook niet. Ik wil eigenlijk nooit meer een verdediger of een aanvaller op het middenveld zien.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Ajax en Spartak naderen een akkoord voor 12 mln, aldus Sport24. Zou er niet rouwig om zijn. Benieuwd of Ajax iemand erbij haalt en wie.
Een 6? Een 10? Of een vleugelspeler?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Ik denk een aanvaller. Hebben er niet veel op de bank als je er vier opstelt per wedstrijd.De Dominee schreef: ↑zo jan 24, 2021 4:38 pmAjax en Spartak naderen een akkoord voor 12 mln, aldus Sport24. Zou er niet rouwig om zijn. Benieuwd of Ajax iemand erbij haalt en wie.
IK GELOOF!!!!!!
Maar als dit juist is heeft AJAX natuurlijk ook al iemand op de korrel lijkt me
Blij met de punten ...
Dit zou in ieder geval voor alle partijen een goede ontwikkeling zijn. Hopelijk komt het inderdaad tot een definitieve transfer en geen huurconstructie met voorbehoud voor de toekomst.
Nil volentibus arduum
Twaalf miljoen voor deze doodloper? 

-
Gaan we steekjes onder water uitdelen Yopi?
Apart dat je twaalf miljoen gaat neerleggen voor een speler die wellicht een tijd vast komt te zitten
Geen vragen stellen maar gewoon die deal rondmaken.
Zijn we van één van de verkeerde opties voor de 10 positie af. In aanvallend opzicht houden we bovendien genoeg opties over. Ik zou daar nu niet verder gaan versterken hoor. Laten we in de resterende wedstrijden eerst maar eens zien waar Kudus gaat spelen en op welke positie we dan eventueel iets willen naar volgend seizoen.
Zijn we van één van de verkeerde opties voor de 10 positie af. In aanvallend opzicht houden we bovendien genoeg opties over. Ik zou daar nu niet verder gaan versterken hoor. Laten we in de resterende wedstrijden eerst maar eens zien waar Kudus gaat spelen en op welke positie we dan eventueel iets willen naar volgend seizoen.
Nil volentibus arduum
Is Kudus dan al bijna fit? Het duurt zo lang voor hij weer inzetbaar is.