Hij voetbalde als Bambi. Voetbalde alsof hij het lichaam van Neres had.De Dominee schreef: ↑wo jan 20, 2021 9:37 pmHeel eerlijk: niet gezien. Maar als hij niet fit is dan is zijn afwezigheid verklaarbaar. Hoop wel echt dat hij snel kan aansluiten in ieder geval.
On topic: 0-1!
AZ - AJAX Woe 20-01 21:00 uur BEKER
Moderator: mods
Re: AZ - AJAX Woe 20-01 21:00 uur BEKER
IK GELOOF!!!!!!
Ze zijn keihard aan het werken. Goed te zien als signaal naar eth
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Die 43e minuut toonde veel. Tadic zou itt tot Promes wel hebben gezien dat ie Neres over de hele diep kon gooien en hem alleen voor de keeper zetten. Tadic of Haller zou in tegenstelling tot Labyad een aantal seconden later de bal van Rensch wel onder controle hebben gehad en iets gevaarlijks kunnen doen.
Tadic wel, Haller vraag ik me af. Die heeft geen geweldige controle.
- Ajaciedjuh
Dat is waar, maar ondanks dat is Ajax B een stuk beter dan AZ A op dit moment. Verdiende voorsprong. Vooral de felheid bevalt me.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo jan 20, 2021 9:46 pmDie 43e minuut toonde veel. Tadic zou itt tot Promes wel hebben gezien dat ie Neres over de hele diep kon gooien en hem alleen voor de keeper zetten. Tadic of Haller zou in tegenstelling tot Labyad een aantal seconden later de bal van Rensch wel onder controle hebben gehad en iets gevaarlijks kunnen doen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Brobbey erin aub. En Ekkel kan ook niet mee. Voor de rest kijk ik naar een prima Ajax.
Kudus viel inderdaad heel slecht in tegen PSV. Geef die jongen gewoon maar even de tijd. Zo had 'ie toch geen waarde. Vervelend maar het is even niet anders. We kunnen sowieso niet verwachten dat hij de oplossing voor al onze problemen is.
Dit potje valt me tot nu toe zeker niet tegen. Niet dat het geweldig is maar op basis van de eerste helft zou Ajax dit moeten kunnen winnen.
Dit potje valt me tot nu toe zeker niet tegen. Niet dat het geweldig is maar op basis van de eerste helft zou Ajax dit moeten kunnen winnen.
Nil volentibus arduum
Scheids is slecht he. AZ had een pingel moeten hebben, die Griek geel en bij balspel in duels fluit ie af.
-
Ekkel (autocorrect zegt Eikel..) speelt wel lekker fel al AZ de bal heeft. In balbezit is het te weinig helaas.
Whitey on the moon.
Dat is dus niet genoeg voor een Ajaxmiddenvelder.GangstaRiB schreef: ↑wo jan 20, 2021 9:52 pmEkkel (autocorrect zegt Eikel..) speelt wel lekker fel al AZ de bal heeft. In balbezit is het te weinig helaas.
Dat moment met Alvarez neem ik aan?
Het is wel weer verschrikkelijk onhandig en riskant. Maar ik had 'm niet gegeven.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hij haalt z’n been omhoog op het einde van de sliding. Oerdom en onnodig. Ik dacht ook dat het een pingel was.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
AZ komt in de knoei op rechts. Je hebt een back nodig i.p.v. die Griek.
Alvarez gaat in de 16 naar de grond. Een doodzonde, want die gast kon geen kant op.
Labyad is wel een heel povere speler he. Promes vanaf links i.p.v. op 10 een stuk beter. Ekkel staat steeds te diep. Aanname voor 0-1 goed. Ook actief bij druk zetten.
Rensch is een fijne speler. Heeft nu wel geel op zak... Gravenberch is de motor. Bij AZ valt Stengs toch wel op. Versnelt het spel, ziet de ruimtes.
Alvarez gaat in de 16 naar de grond. Een doodzonde, want die gast kon geen kant op.
Labyad is wel een heel povere speler he. Promes vanaf links i.p.v. op 10 een stuk beter. Ekkel staat steeds te diep. Aanname voor 0-1 goed. Ook actief bij druk zetten.
Rensch is een fijne speler. Heeft nu wel geel op zak... Gravenberch is de motor. Bij AZ valt Stengs toch wel op. Versnelt het spel, ziet de ruimtes.
Zou die Promes dan toch vooral een linksbuiten en geen 10 zijn? Dat was hier nog niemand opgevallen.
Wel volledig misplaatst dat hij bij het juichen nog even een punt wenst te maken van zijn kappersbezoek. Het viel me in eerste instantie niet op maar zie 't net voorbij komen. Ik weet het. Categorie klein leed maar ik vind het ongepast gedrag voor een dikbetaalde prof. En hij zou ondertussen moeten weten dat hij beter even uit het nieuws blijft. Is ook niet het eerste "Corona incident" met hem.

Wel volledig misplaatst dat hij bij het juichen nog even een punt wenst te maken van zijn kappersbezoek. Het viel me in eerste instantie niet op maar zie 't net voorbij komen. Ik weet het. Categorie klein leed maar ik vind het ongepast gedrag voor een dikbetaalde prof. En hij zou ondertussen moeten weten dat hij beter even uit het nieuws blijft. Is ook niet het eerste "Corona incident" met hem.
Nil volentibus arduum
Actie Gravenberch net 

-
Godverdorie die scheidsrechter moet zaalvoetbal gaan fluiten.
Whitey on the moon.
Alvarez speelt trouwens een prima pot.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Ook hier geldt: maak die 0-2 en speel het uit.
Whitey on the moon.
Martinez is in dit Ajax gewoon een baasje. Die jongen kan echt wel wat. Moet blind niet naar middenveld?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Erger me aan Haller. Laat nu BMI vrij koppen. Lui kreng.
-
Dat was ons al bekend
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Ajax vergeet weer eens te voetballen en heeft mazzel dat de VAR niet aanwezig is.
Whitey on the moon.