Jij wil Louis van Gaal weer terug?

Moderator: mods
hierbij presenteer ik de man die nooit omvalt
Prima opstelling, al zou ik Gravenberch niet laten spelen. Klaiber is wel klaar, ja. Opvallend. Hopelijk kunnen we in de zomer nog wat knaken voor hem vangen, maar ik vrees het ergste.
Blijkbaar is Ten Hag dan niet zo tevreden over Scherpen, die het vorige bekerduel nog keepte. Weer een waardeloze opstelling van hem weer.
Best verrassend. Ik zag m niet aankomen.
Knap dat je er nog een positieve draai aan weet te geven.... AT was v.w.b. Klaiber eensluidende dan ooit. Al zal er een enkeling geweest zijn die zelfs v.w.b. Klaiber nog voor de muziek zal zijn uit gelopen.Ajax Rules schreef: ↑wo jan 20, 2021 11:48 am
Positief dat Ten Hag dit wel aandurft, maar heel raar en onwenselijk dat zo iemand dan wel gehaald moet worden.
Scherpen is een aanfluiting voor AJAX1 ...Historicus schreef: ↑wo jan 20, 2021 11:46 amBlijkbaar is Ten Hag dan niet zo tevreden over Scherpen, die het vorige bekerduel nog keepte. Weer een waardeloze opstelling van hem weer.
Ik hoop niet dat je met je laatste zin suggereert dat ik positief was over Klaiber.....wimpey schreef: ↑wo jan 20, 2021 12:27 pmKnap dat je er nog een positieve draai aan weet te geven.... AT was v.w.b. Klaiber eensluidende dan ooit. Al zal er een enkeling geweest zijn die zelfs v.w.b. Klaiber nog voor de muziek zal zijn uit gelopen.Ajax Rules schreef: ↑wo jan 20, 2021 11:48 am
Positief dat Ten Hag dit wel aandurft, maar heel raar en onwenselijk dat zo iemand dan wel gehaald moet worden.
Weer bewijs voor de stelling dat hij zich bij het maken van zijn opstelling niet laat leiden door het transferbeleid. Ook niet als het spelers betreft die hij zelf wilde hebben.Ajax Rules schreef: ↑wo jan 20, 2021 11:48 amBest verrassend. Ik zag m niet aankomen.
Is te zien op kanaal 14. Het gratis ESPN kanaal dus.
Als je Ziggo hebt is Kanaal 14 gratis, anders niet volgens mij. En dan krijg je programma's van Ziggo Sport. Volgens mij heeft ESPN (oude Fox) geen gratis kanaal.
Ah, ik heb Ziggo. En een abonnement op ESPN. :-)
??
Nou, als ik soms je bijdrage in Het Debat lees...Ik zie 'alles', want ik heb 'alles'
Zo werkt het als je beide niet hebt. Dan zie je niets. En dat kon vanavond wel eens fijn zijn. Al moet je dan vervolgens niet naar Jinek of Op1 kijken want dan heb je alsnog een kut avond.