Sebastien Haller
Moderator: mods
- Gezond verstand
Re: Sebastien Haller
wie zou hem kopen als ze hem niet kunnen inzetten? Klaiber zitten we nog minimaal een paar maanden aan vast.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Wat een beest!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Koopie :) Hij kan het verschil zijn tussen wel of geen kampioen. Vond zijn start echt veelbelovend. Het enige wat hij mist is snelheid, maar voor de rest heeft hij alles.Nihad schreef:Wat een beest!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Voor Ajax een topspits, heel blij mee!
Anders had je gister waarschijnlijk gewoon verloren, er zat namelijk niets op de bank aanvallend gezien.
Zo lust ik ze trouwens ook.
Als Ten Hag niet zo loopt te kloten hoef je tegen PSV niet een achterstand goed te maken.
Ik ben blij met Haller, maar meer omdat we dan verlost zijn van Labyad in de spits. Of Traore.
Als Ten Hag niet zo loopt te kloten hoef je tegen PSV niet een achterstand goed te maken.
Ik ben blij met Haller, maar meer omdat we dan verlost zijn van Labyad in de spits. Of Traore.
IK GELOOF!!!!!!
Jaja, die eerste goal hadden ze kunnen voorkomen door ten Hag...
- Giacomo Puccini
Staat volgens NU.nl niet op de Europa League spelerslijst, en kan daarom mogelijk niet meedoen. Reden wordt onderzocht.
Duur foutje als dit waar blijkt....
Duur foutje als dit waar blijkt....

Ajax!
Dat kun je wel zeggen ja. Wat een flater als dit bij Ajax ligt.
PSV heeft dit eens met Van Nistelrooij gehad. Zo uit m'n hoofd omdat hij aan het terugkeren was van een blessure.
PSV heeft dit eens met Van Nistelrooij gehad. Zo uit m'n hoofd omdat hij aan het terugkeren was van een blessure.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 10/11
Gênant als dit bij Ajax ligt.
Wel een mooie kans om Ten Hag te dwingen met onze sterkst mogelijke aanval (Neres - Tadic - Antony) te spelen.
Wel een mooie kans om Ten Hag te dwingen met onze sterkst mogelijke aanval (Neres - Tadic - Antony) te spelen.

Dat doet hij toch niet. Wel of geen Haller.
Een flater zou het wel zijn, ja, indien Ajax slordig is geweest. Een groot gemis niet echt.
Een flater zou het wel zijn, ja, indien Ajax slordig is geweest. Een groot gemis niet echt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Krijgt Idrissi een kans. Of zijn we hem ook vergeten haha.
Idrissi-Tadic-Antony. Ik zie het beter werken dan met Haller eigenlijk.
Idrissi-Tadic-Antony. Ik zie het beter werken dan met Haller eigenlijk.
Dat dacht ik ook ja. Zou het een bewussie zijn van Marc? :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Volgens mij is het een geniale actie van onze AT’er Thijs: “laat maar jongens ik regel die aanmelding wel!”....
Je zou maar degene zijn die verantwoordelijk is voor de lijst en dan vd Sar aan je bureau om te vragen hoe het kan dat Haller er niet op staat
Je kunt je toch niet voorstellen dat dit bij Ajax fout zou zijn gegaan? Zou echt heel bijzonder zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik kan me er ook niets bij voorstellen en waarom zou je het vergeten? Idrissi staat er wel op
Uiteindelijk komt het door Klaiber
Uiteindelijk komt het door Klaiber

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Misschien heeft iemand per ongeluk Haller voor Huntelaar aangezien of zo.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Gezond verstand
Nee joh, Labyad in de spits
Fans van andere clubs
Hm, ik had de hoop dat Haller per ongeluk een paar ballen goed zou raken tegen Lille....
Duur foutje. Weer.
Duur foutje. Weer.
Het kan niet zo zijn dat Ajax hem wel heeft aangemeld maar hij niet op de lijst staat. Denk dat de fout echt bij Ajax ligt
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Kennelijk werkt er iemand bij de administratie die een andere visie heeft dan de trainer. Iemand van hier toevallig? 

Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
De duurste speler ooit, zowel qua salaris als transfersom, en hem dan vergeten op de Europese lijst te zetten 

Ajax!
Het is vreselijk slecht maar staat helemaal los van zijn aankoopbedrag.Giacomo Puccini schreef: ↑do feb 04, 2021 9:24 amDe duurste speler ooit, zowel qua salaris als transfersom, en hem dan vergeten op de Europese lijst te zetten![]()
Als hij zijn veters een keer stuk trekt in de wedstrijd, weet ik jouw commentaar al
'22 miljoen en dan geeneens goeie veters kunnen kopen'
calvinist!

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!