Sebastien Haller

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Re: Sebastien Haller

Bericht door 999 » vr jan 08, 2021 9:31 pm

Ach, als Haller maar genoeg scoort zal de rest w.b. Haller mij een worst wezen.
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 08, 2021 11:46 pm

Ajax Rules schreef:
vr jan 08, 2021 3:47 pm
Lionel schreef:
vr jan 08, 2021 3:36 pm
Ajax Rules schreef:
vr jan 08, 2021 3:10 pm

Serieus?

Haaland kost denk ik tegen de 200 miljoen. Waarom zou je in Godsnaam voor 22M iemand van dat niveau kunnen halen?
Iemand die gekocht werd door Red Bull. Niet nu van Dortmund.
Ja, snap ik. Maar dan nog: iedereen wil wel een spits kopen die een jaar later tien of vijftien keer zo veel waard is. Elke club in de wereld had met terugwerkende kracht Haaland van Redbull willen overnemen.
Ajax had de nieuwe Anthony, Neres of Kudus moeten kopen voor de spitspositie.

We hebben ook geen jong team meer he?

Want wat doen we als Mazraoui in de zomer weggaat en we onlangs Klaiber gekocht hebben?

Schuurs is jong. Gravenberch en dan Anthony/Neres.

Voor de rest hebben we een vrij oud team he met gewoon weinig spelers voor wie we de hoofdprijs gaan pakken en die allemaal meer dan 3 miljoen per jaar pakken.

Ik vind deze tendens helemaal niks.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » za jan 09, 2021 12:14 am

Volgend jaar is rench voor nico, timber voor mazz
Taylor voor labyad

Over leeftijd maak ik me geen zorgen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 09, 2021 7:24 am

Die jongens kunnen het halen, maar zijn nog lang zo ver niet. Ik deel de zorgen van Rishi wel, hoor. En ik weet bijna zeker dat we Nico gaan vervangen voor een van Aanholt in plaats van een Rensch.

Ik vind de balans ook verkeerd. Ik vind dat we echt veel te weinig talent herbergen en dat de kansen voor talent minder en minder worden. Alsof Brobbey ooit een minuut zal maken met Neres, Promes en Huntelaar naast hem op de bank of tribune. En dat geldt ook weer voor diezelfde Traoré. Of van mijn part een ietwat opgeleefde (stel dat...) Hansen of Unuvar.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za jan 09, 2021 10:36 am

Peter schreef:Die jongens kunnen het halen, maar zijn nog lang zo ver niet. Ik deel de zorgen van Rishi wel, hoor. En ik weet bijna zeker dat we Nico gaan vervangen voor een van Aanholt in plaats van een Rensch.

Ik vind de balans ook verkeerd. Ik vind dat we echt veel te weinig talent herbergen en dat de kansen voor talent minder en minder worden. Alsof Brobbey ooit een minuut zal maken met Neres, Promes en Huntelaar naast hem op de bank of tribune. En dat geldt ook weer voor diezelfde Traoré. Of van mijn part een ietwat opgeleefde (stel dat...) Hansen of Unuvar.
Deze zorg deel ik ook. Het is of heel jong bij Ajax of 27+. De middengroep is relatief onderbezet. Wat de talenten van jong Ajax betreft: die moeten zelf zorgen dat ze goed genoeg zijn. Dest en Mazraoui stonden er ook meteen. Als ik die Hansen en Unuvar zie spelen in de KKD dan springen de tranen in mijn ogen. Die zijn eerder slechter geworden dan beter.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Iniesta

Bericht door Iniesta » za jan 09, 2021 10:37 am

Maar ben je dan ook akkoord met 1 of 2 tussen jaren? Of ga je dan roepen dat ze er niks van bakken?

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za jan 09, 2021 10:48 am

Iniesta schreef:Maar ben je dan ook akkoord met 1 of 2 tussen jaren? Of ga je dan roepen dat ze er niks van bakken?
Tuurlijk. De een heeft meer tijd nodig dan de andere. Als de spelers zelf dat besef ook maar hebben.

Wouter

Bericht door Wouter » za jan 09, 2021 11:21 am

Peter schreef:
za jan 09, 2021 7:24 am
Die jongens kunnen het halen, maar zijn nog lang zo ver niet. Ik deel de zorgen van Rishi wel, hoor. En ik weet bijna zeker dat we Nico gaan vervangen voor een van Aanholt in plaats van een Rensch.
Ik denk Guwara.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » za jan 09, 2021 1:46 pm

Wijndal zou ook nog kunnen, is ook nog jong.

Wouter

Bericht door Wouter » za jan 09, 2021 2:38 pm

Die heeft toch geen Utrecht-verleden?

Yopii

Bericht door Yopii » za jan 09, 2021 5:18 pm

West Ham United-manager David Moyes denkt dat hij een goede deal heeft gesloten door Sébastien Haller aan Ajax te verkopen. De Amsterdamse club brak vrijdag een Eredivisie-record door 22,5 miljoen euro te betalen voor de Franse spits."We hadden dit bod niet meer verwacht", zei Moyes op een persconferentie in de aanloop naar het FA Cup-duel met Stockport County. "Als we dit niet hadden geaccepteerd, hadden we misschien nooit meer zo'n hoog bod gekregen."
nu.nl

:blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za jan 09, 2021 5:21 pm

Yopii schreef:
West Ham United-manager David Moyes denkt dat hij een goede deal heeft gesloten door Sébastien Haller aan Ajax te verkopen. De Amsterdamse club brak vrijdag een Eredivisie-record door 22,5 miljoen euro te betalen voor de Franse spits."We hadden dit bod niet meer verwacht", zei Moyes op een persconferentie in de aanloop naar het FA Cup-duel met Stockport County. "Als we dit niet hadden geaccepteerd, hadden we misschien nooit meer zo'n hoog bod gekregen."
nu.nl

Hij zegt overigens ook dat Haller simpelweg niet in het systeem van WH past en elders wellicht beter uit de verf komt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

zeux

Bericht door zeux » za jan 09, 2021 5:30 pm

raymon schreef:
za jan 09, 2021 5:21 pm
Yopii schreef:
nu.nl

Hij zegt overigens ook dat Haller simpelweg niet in het systeem van WH past en elders wellicht beter uit de verf komt.
Dat is ook wat ik in een stuk in et AD las: in een ploeg die nauwelijks (echt) aanvalt, rendeert Haller niet zo best... Het is een 'box'-spits. Dan moet je daar wel eerst komen met een bal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za jan 09, 2021 5:32 pm

Het lijkt mij in ieder geval een sympathieke goser. Vond hem bij Utrecht altijd zo’n dooie. Nooit uitbundig na een goal ofzo. Maar gisteren bij de persconferentie was hij heel losjes en kwam hij goed over. Hopelijk krijgt hij het naar zijn zin en kan hij ons allemaal verrassen.

Yopii

Bericht door Yopii » za jan 09, 2021 5:36 pm

Laten we het hopen. Dat is dringend nodig voor dat geld.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » za jan 09, 2021 9:49 pm

Zag bij FOX vanavond nog wat beelden uit zijn Bundesliga periode, maar dat zag er wel goed uit hoor! Goede techniek, aanspeelpunt, kan koppen. En er staat echt 'iemand', heeft een heerlijk arrogante uitstraling, beetje zoals Zlatan.

Historicus

Bericht door Historicus » za jan 09, 2021 11:19 pm

Andy van der Meijde is ook behoorlijk enthousiast over Haller: https://youtu.be/GAmB8HgpOwY

Gezond verstand

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » zo jan 10, 2021 7:25 am

Mr. Ajax schreef:
do jan 07, 2021 10:17 am
Kan me wel herinneren dat ik rond 15/16 ook al tegen zijn komst was. Heb daarbij wat vage beelden van een grote, trage en ietwat lompe spits die het vooral op fysiek deed. Als dat het geval is dan wordt het natuurlijk een fiasco.
Ik was toen ook tegen zijn komst, maar zijn ontwikkeling in Duitsland heeft mij positief verrast. Ik sta niet te juichen bij de komst van Haller, maar ben wel gematigd positief over zijn toegevoegde waarde.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo jan 10, 2021 7:30 am

Yopii schreef:
do jan 07, 2021 1:04 pm
Marillion schreef:
do jan 07, 2021 12:49 pm
Dat Utrecht verleden vind ik gezien de geschiedenis met Labyad en Klaiber verdacht maar dat is natuurlijk niet per definitie een reden om een speler af te schrijven.

Wel een reden tot achterdocht.

Wouters, Robbie de Wit en de Utrechters Vanenburg, Sneijder en Van Basten maken dat weer ruim goed toch?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Toppie

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » zo jan 10, 2021 3:49 pm

Toppie schreef:
do jan 07, 2021 9:33 am
25 Miljoen is tegenwoordig niks en Ajax heeft geld zat, voor Des kregen ze al 25 Miljoen teveel ! :smallgrin.gif:
Marc Overmars bevestigde dat ze het geld van Dest hebben gebruikt voor deze aankoop zat er dus niet naast :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo jan 10, 2021 3:54 pm

Toppie schreef:
Toppie schreef:
do jan 07, 2021 9:33 am
25 Miljoen is tegenwoordig niks en Ajax heeft geld zat, voor Des kregen ze al 25 Miljoen teveel ! :smallgrin.gif:
Marc Overmars bevestigde dat ze het geld van Dest hebben gebruikt voor deze aankoop zat er dus niet naast :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:
Er gaan ook nog spelers vertrekken als je Overmars goed beluisterde

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 10, 2021 4:05 pm

Labyad, Klaiber, Alvarez hoop ik.
IK GELOOF!!!!!!

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo jan 10, 2021 4:08 pm

Lionel schreef:Labyad, Klaiber, Alvarez hoop ik.
Haha. Ik vrees van niet ;)

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo jan 10, 2021 4:27 pm

Lionel schreef:
zo jan 10, 2021 4:05 pm
Labyad, Klaiber, Alvarez hoop ik.
Klaiber kan al niet, die mag niet voor een ander team spelen. Die zal op z'n vroegst in de zomer vertrekken.

Alvarez hoop ik op, Kotarski op huurbasis? Brobbey? Martinez?
Fans van andere clubs

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 10, 2021 4:28 pm

Het kan wel;-)
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie