Pcs. Ajax won niet van Groningen, Twente en Willem II. Niet omdat kansen gemist werden, maar doordat er niks gecreëerd werd.Peter schreef: ↑vr jan 08, 2021 10:39 amDat is ook weer zo. Maar ik vraag me een beetje af of het 'kopen van goals' het probleem bij Ajax oplost. Hebben we de wedstrijden verloren/niet gewonnen om dat we een gebrek aan scorend vermogen hadden? Ik denk dat die jongen er lekker 20-25 in schiet, maar dat we nog steeds tegen hetzelfde euvel aan gaan lopen.
Rishi maakt zich zorgen om het salarishuis. Die zorg deel ik. Ik kijk ook met verbazing naar de alsmaar stijgende afschrijvingslast. Ajax heeft zich scheel betaald aan briljantjes als Labyad, Sjaan, Bandé, Alvarez, de jurist, Pierie, Prikkebeen, Marin. Blind, Klaassen en Tadic waren peperduur, maar daar ga je niet meer wat voor vangen. Brobbey loopt transfervrij de deur uit straks, lijkt me.
De club gaat echt gigantisch nat wanneer de Corona-verliezen en de enorme kosten niet gecompenseerd gaan worden met CL-deelname. Misschien daarom deze voorspelbare move om Haller naar AFC Utrecht te halen....