Eigenlijk moeten wel een punt halen ja. Al is het verschil niet heel groot als het daadwerkelijk zo blijft. De kans dat we met 3-3 of meer gelijkspelen lijkt me niet zo groot.
Liverpool - Ajax 01-12-2020
Moderator: mods
Re: Liverpool - Ajax 01-12-2020
Nil volentibus arduum
Gravenberch laat wel zijn klasse zien. Voetbalt zo makkelijk, komt niet in problemen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Status is veranderd.
Atalanta staat gelijk dus Ajax moet volgende week winnen. Tenzij men nu gelijk speelt
Atalanta staat gelijk dus Ajax moet volgende week winnen. Tenzij men nu gelijk speelt
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ok, dat had ik niet moeten schrijven. Atalanta op 1-1. Dan moeten we volgende week dus winnen om in de CL door te gaan.
Nil volentibus arduum
Tja, je zult een keer iets moeten laten zien.
Ze hadden gewoon met lef moeten spelen. Nu verlies je hem ook, maar dan zonder jezelf te zijn geweest.
Overigens vind ik Liverpool ook tegenvallen gezien alle hype hoor.Zal wel door de blessures komen, maar ze doen mij vooral denken aan die vervelende Oost-Europese counterploegen waar we vroeger regelmatig zeperds tegen haalden.
Overigens vind ik Liverpool ook tegenvallen gezien alle hype hoor.Zal wel door de blessures komen, maar ze doen mij vooral denken aan die vervelende Oost-Europese counterploegen waar we vroeger regelmatig zeperds tegen haalden.
Ik zie Ajax het niet meer rechtzetten. Zonde. De beide wedstrijden zijn niet heel bijzonder geweest en we verliezen dan door een eigen doelpunt in Amsterdam en een blunder in Liverpool. Twee keer gelijk had ook zomaar gekund. Zonder dat Ajax echt indruk maakt krijgen we gevoelsmatig zo wel iets te weinig.
Nil volentibus arduum
Ik vind Liverpool erg slordig maar ja Europese top 

-
Tegen Liverpool vanavond zie ik het ook niet meer goedkomen. Maar tegen Atalanta moet Ajax winnen dus om in de CL door te gaan.
Lampenkap ten Hag durft voor 5 min nog 2 wissels te brengen. Kansloze actie, wat wil
Ie nou bereiken
Ie nou bereiken

Ik denk dat de keuze voor een ander systeem hier ook niet bij heeft geholpen. Het elftal begon de laatste weken beter te voetballen. Ik weet ook wel dat dit niet Emmen is maar Liverpool. Maar waarom niet vasthouden aan die manier van spelen als je ziet dat het steeds wat beter gaat?
Nil volentibus arduum
Wat toch in principe niet verkeerd is tegen een team dat vorig jaar de PL domineerde en een van de sterkste voorhoedes ter wereld heeft?Marillion schreef: ↑di dec 01, 2020 10:41 pmIk zie Ajax het niet meer rechtzetten. Zonde. De beide wedstrijden zijn niet heel bijzonder geweest en we verliezen dan door een eigen doelpunt in Amsterdam en een blunder in Liverpool. Twee keer gelijk had ook zomaar gekund. Zonder dat Ajax echt indruk maakt krijgen we gevoelsmatig zo wel iets te weinig.
Het verbaast mij dat wordt gedaan of Ajax tegen VVV speelt of zo. Top of the world. CL. Om het eggie. En dan door een rare blunder van Onana verliezen.
Ajax maakt foutjes, scoort niet, maar ze staan ook niet tegen koekenbakkers te spelen.
Alleen de laatste tien minuten zijn ze duidelijk de mindere.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ajax Mist net dat snufje kwaliteit om zo’n wedstrijd naar zich toe te trekken. Dat is het verschil met 2 jaar terug.
EtH moet is stoppen met tactische professor te spelen. Speel gewoon met de spelers die altijd spelen
EtH moet is stoppen met tactische professor te spelen. Speel gewoon met de spelers die altijd spelen
Dodelijk, die Hunter...
Dat Liverpool heeft toch alle geluk tegen Ajax
With time running out, Ajax press the kitchen-sink button. Blind and Mazraoui are replaced by Martinez and Huntelaar. May as well go for it.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Uiteindelijk verliezen we 2x van Liverpool dus. En terecht.
+1Marillion schreef: ↑di dec 01, 2020 10:45 pm
Ik denk dat de keuze voor een ander systeem hier ook niet bij heeft geholpen. Het elftal begon de laatste weken beter te voetballen. Ik weet ook wel dat dit niet Emmen is maar Liverpool. Maar waarom niet vasthouden aan die manier van spelen als je ziet dat het steeds wat beter gaat?
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Vooraf zat er weinig risico aan deze wedstrijd vast en nu verliezen we ook. Al had Huntelaar de gelijkmaker net bijna op z'n kop.
Het is ook niet heel slecht wat Ajax heeft laten zien. Maar we hebben aanvallend geen enkele indruk gemaakt. Dat was wellicht beter gelukt door vast te houden aan het concept van de laatste weken.
Het is ook niet heel slecht wat Ajax heeft laten zien. Maar we hebben aanvallend geen enkele indruk gemaakt. Dat was wellicht beter gelukt door vast te houden aan het concept van de laatste weken.
Nil volentibus arduum
EtH speelt al het hele jaar de tactische professor. Denkt iedere keer de tegenstander te frustreren maar frustreert eerder het spel van Ajax zelf.
Yep. 2 keer bang. 2 keer zwak.Historicus schreef: ↑di dec 01, 2020 10:48 pmUiteindelijk verliezen we 2x van Liverpool dus. En terecht.
Die Klopp is blij
Nou de knockout is out tegen wie dan ook...

Laatst gewijzigd door Toppie op di dec 01, 2020 10:54 pm, 2 keer totaal gewijzigd.