Aangezien vd Brom naar Genk gaat vertrekken zal FC Utrecht worden geleid door het duo Hake-Kruys.

Moderator: mods
Thijs schreef:Om 12.15u de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
Aangezien vd Brom naar Genk gaat vertrekken zal FC Utrecht worden geleid door het duo Hake-Kruys.Hoe verzin je het.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr nov 06, 2020 12:29 pmThijs schreef:Om 12.15u de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
Aangezien vd Brom naar Genk gaat vertrekken zal FC Utrecht worden geleid door het duo Hake-Kruys.Hoe verzin je het.
Dat wordt swastikitakavoetbal!
We hebben toch nog nooit met die voorhoede gespeeld?Gaizka1985 schreef: ↑vr nov 06, 2020 8:14 pmGeen fanatiek publiek om de thuisploeg op te zwepen, ik denk toch dat dat wel van invloed gaat zijn.
Hopelijk weer voorhoede Neres - Tadic - Antony!
Je hebt gelijk, toen speelde Traore in de spits en Tadic op 10.Ajax Rules schreef: ↑za nov 07, 2020 9:02 amWe hebben toch nog nooit met die voorhoede gespeeld?Gaizka1985 schreef: ↑vr nov 06, 2020 8:14 pmGeen fanatiek publiek om de thuisploeg op te zwepen, ik denk toch dat dat wel van invloed gaat zijn.
Hopelijk weer voorhoede Neres - Tadic - Antony!
Had iemamd al geconstateerd dat Hake en Kruys het in hun eerste wedstrijd opnrmen tegen de joden?
We gaan dit dus gewoon echt niet doen hè?Marillion schreef: ↑za nov 07, 2020 11:28 amDat maakt op zich de kans dat het gaat gebeuren wel groot. Veel andere opties hebben immers al wel een keer op het veld gestaan. Het zou wel een ontzettende tactische vondst zijn om je beste spelers op hun beste posities op te stellen. Dat verwacht niemand.
Die ging al een paar dagen rond op social media AR. En Thijs’ eerste opmerking in dit topic met Hake-Kruys en en mijn “swastikitakavoetbal” zijn vanzelfsprekende verwijzingen naar “de Joden”. Als wij geen “Joden” zouden zijn, had Thijs vermoedelijk de post niet eens gedaan.Ajax Rules schreef:In dit topic is het een nieuw element. Maar weet niet of ik deze vondst echt mag claimen ;-)
Ja. We gaan het echt doen. Zonder Neres (onbegrijpelijk) en Promes (snap ik), maar met Labyad (wat is dezeeeee) en Schuurs (maar ik heb van Rishi geleerd dat Utrecht zonder spits speelt, dus dan is het niet erg).Marillion schreef:We gaan dit dus gewoon echt niet doen hè?Marillion schreef: ↑za nov 07, 2020 11:28 amDat maakt op zich de kans dat het gaat gebeuren wel groot. Veel andere opties hebben immers al wel een keer op het veld gestaan. Het zou wel een ontzettende tactische vondst zijn om je beste spelers op hun beste posities op te stellen. Dat verwacht niemand.
Wat is dit nou toch voor een idioot gedoe iedere keer. Stel nou gewoon eens een keer je sterkste elftal op.