Je zal minimaal gelijk moeten spelen wil je nog kans maken op de 2e plaats, normaal gesproken. En dan moet Liverpool eigenlijk 2 keer van Atalanta winnen.
Gaat een leuke wedstrijd worden, zin in!
Moderator: mods
Je zal minimaal gelijk moeten spelen wil je nog kans maken op de 2e plaats, normaal gesproken. En dan moet Liverpool eigenlijk 2 keer van Atalanta winnen.
Wat mij betreft niet. We hebben misschien een klein beetje geluk dat we straks niet de dubbel tegen Liverpool hoeven te spelen. Denk namelijk dat Klopp z.s.m. zich wilt plaatsen voor de volgende ronde.
In welk scenario gaan we geluk hebben en niet "dubbel" (ik neem aan daarmee bedoel je een 2e keer) tegen Liverpool spelen?Lionel schreef: ↑za okt 24, 2020 8:18 pmWe hebben misschien een klein beetje geluk dat we straks niet de dubbel tegen Liverpool hoeven te spelen. Denk namelijk dat Klopp z.s.m. zich wilt plaatsen voor de volgende ronde.
Maar los van de stand in de poule: als je niet uit bij Atalanta gelijk kunt spelen, speel ik liever EL.
Een groot voetbal cliché is dat de volgende wedstrijd altijd de belangrijkste is.
We will see.De Dominee schreef: ↑zo okt 25, 2020 11:33 amDe een bulkend van het zelfvertrouwen, de ander aangeslagen en onzeker over eigen kunnen.
Kortom: je kan alles op 2 manieren bekijken.
Ik denk dat het redelijk gelijkwaardig is, zij hebben ook een paar hele goede spelers met Gomez en Ilicic, Zapata is een beer van een spits. Maar het is gebleken, ook in de CL, dat veel ploegen moeite hebben met de speelwijze van Atalanta.
Redelijk kans dat Liverpool dan al gekwalificeerd is met 12 uit 4, Klopp zal dan met een B elftal aantreden ivm het drukke programma en alle blessures. Resultaat halen daar is zeker mogelijk!
Zeker. Maar volgens mij, vergeef mij als ik het fout heb, ben je er niet als je wint van Liverpool en vervolgens verliest van Atalanta.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo nov 04, 2020 12:01 amDus winnen van de Denen, vervolgens het laten lopen tegen Liverpool en dan volle bak tegen Atalanta? Beetje link. Vorig seizoen moesten we met een betere selectie alleen niet thuis niet verliezen van Valencia om re overwinteren...
Weet je nooit.
Het onderlinge resultaat telt.Historicus schreef: ↑di nov 03, 2020 10:44 pmHoewel het om 6 rondes gaat, is het halverwege altijd interessant om vooruit te blikken. Als er niet veel geks gebeurt, staan Ajax en Atalanta nu in punten gelijk. Maar wat telt in de CL, onderling resultaat, doelsaldo?
Een nieuwe Griekse club genaamd AAAK Aabene heeft bij de UEFA het verzoek ingediend om wegens corona al het voetbal stil te leggen en voor de verdeling van de prijzen en het opstellen van de ranglijsten alleen nog maar het alfabet als bepalende factor te nemen.Historicus schreef: ↑di nov 03, 2020 10:57 pmNOS Teletekst plaatst Ajax nu in elk geval boven Atalanta, met evenveel punten. Maar dat kan net zo goed om doelsaldo zijn als onderling resultaat. Of alfabet.![]()
Volgens mij is de wedstrijd tegen Liverpool inderdaad zo goed als irrelevant (naar alle waarschijnlijkheid).Lionel schreef: ↑wo nov 04, 2020 10:30 amZeker. Maar volgens mij, vergeef mij als ik het fout heb, ben je er niet als je wint van Liverpool en vervolgens verliest van Atalanta.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo nov 04, 2020 12:01 amDus winnen van de Denen, vervolgens het laten lopen tegen Liverpool en dan volle bak tegen Atalanta? Beetje link. Vorig seizoen moesten we met een betere selectie alleen niet thuis niet verliezen van Valencia om re overwinteren...
Na speelronde 5:
Jep. Na de 5e speelronde is bij een gelijk puntenaantal de volgorde tussen Ajax en Atalanta nog afhankelijk van het doelsaldo.