Wielrennen
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Wielrennen
Komen wel iets dichterbij in de afdaling?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Wat doen ze in het tussenstuk? Ik denk dat Dennis zich daar nog een keer uit elkaar trekt om het gat in stand te houden of wellicht nog uit te diepen. Maar hij kan ook nog enige marge houden om nog (een deel) bergop mee te kunnen. Kelderman moet hopen dat DQS en Trek daar maximaal blijft rijden. En daarna moet 'ie hopen dat Hart stuk gaat op de slotklim.
Ben echt heel benieuwd of Hindley zo nog een gat kan maken ten opzichte van Hart. Hij lijkt wel steeds de betere klimmer maar mag het zo laten zien of dat ook zo is. Er ligt ook nog een bonificatiesprint voor 3 seconden. En eventuel bonificatie op de streep.
Ben echt heel benieuwd of Hindley zo nog een gat kan maken ten opzichte van Hart. Hij lijkt wel steeds de betere klimmer maar mag het zo laten zien of dat ook zo is. Er ligt ook nog een bonificatiesprint voor 3 seconden. En eventuel bonificatie op de streep.
Nil volentibus arduum
Ze hebben de koplopers ingehaald voor de sprint. Dus Hart kan seconden pakken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja, het is wel duidelijk inmiddels. Het is Hart of Hindley. Wel een heerlijke koers weer dit hoor. 

Nil volentibus arduum
Ja, het is wat dat betreft een mooie ronde, waarin op het eind minuten worden goedgemaakt. Dat zie je toch niet vaak.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Uiteindelijk achteraf nu toch een goede keuze van Sunweb
Kelderman zit ook hier achteraan in het groepje. Ik denk dat hij het steile stuk ook in dit groepje niet overleeft.
Hindley is de hele ronde al de beste klimmer. Hopelijk kan hij Hart eraf rijden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dennis gaat niet hard, want groep met Kelderman (die toch standhoudt) komt dichterbij.
Ben echt heel benieuwd wat Hindley kan. Als hij niets probeert dan weten we dat hij op zijn grens zit want hij moet tijd pakken.
Nil volentibus arduum
Nu wordt het ploegenspel nòg interessanter. Gaat Hindley, dan trekt hij Hart misschien mee.
Kelderman is nu helemaal bezig met Bilbao.
Hindley moet het op zijn minst proberen. Of hij zit echt op zijn grens.
Nil volentibus arduum
Daar zat niet veel achter bij Hindley
Nee, daar hebben we dus gelijk het antwoord.
Dat bevestigd mijn vermoeden dat hij in de Stelvio etappe ook niet weg kon rijden. Het oogt allemaal wel heel soepel maar het is niet dat hij overschot heeft.
Nil volentibus arduum
Poeh, Hart echt op de max gecounterd. Knap hoor.
Prachtige strijd. Hij krijgt 'm niet los. Beide renners tot de grens.
Het zal dan straks misschien van de bonificaties afhangen wie de roze trui pakt. Maar Hart heeft dan op basis van zijn betere tijdrit de beste papieren voor morgen.
Het zal dan straks misschien van de bonificaties afhangen wie de roze trui pakt. Maar Hart heeft dan op basis van zijn betere tijdrit de beste papieren voor morgen.
Nil volentibus arduum
Dennis op maar een paar seconden achter. Wat een sterk nummer van die gast. Poeh. Ineos flikt het.
Ineos heeft doorgaans niet de sympathie vanwege hun budget en manier van koersen. Maar deze Giro hebben ze zichzelf opnieuw uitgevonden. Thomas valt uit en dan pakken ze het zo op. Hele serie ritzeges en het koppel Hart en Dennis zo sterk in de laatste week.
Mooie strijd man tegen man. Staan ze nou precies gelijk?
Nil volentibus arduum
Hoor Hindley op hondersten van seconden roze.Marillion schreef: ↑za okt 24, 2020 3:05 pmIneos heeft doorgaans niet de sympathie vanwege hun budget en manier van koersen. Maar deze Giro hebben ze zichzelf opnieuw uitgevonden. Thomas valt uit en dan pakken ze het zo op. Hele serie ritzeges en het koppel Hart en Dennis zo sterk in de laatste week.
Ongekend. Twee man in dezelfde tijd. Hindley liet zich verrassen in het sprintje. Anders had hij nog een paar tellen marge gehad. Gaat een spannende tijdrit worden. Wat zit er nog in bij die mannen. Blijven ze op hun fiets zitten?
Kelderman zal het moeten doen met plek 3. Daar had 'ie op voorhand natuurlijk voor getekend maar het zal nog wel even duren voor hij er van kan genieten schat ik zo in.
Kelderman zal het moeten doen met plek 3. Daar had 'ie op voorhand natuurlijk voor getekend maar het zal nog wel even duren voor hij er van kan genieten schat ik zo in.
Nil volentibus arduum
Ja waar haalt die Dennis dit opeens vandaan? Dat was altijd zo’n labiele gast.Marillion schreef:Ineos heeft doorgaans niet de sympathie vanwege hun budget en manier van koersen. Maar deze Giro hebben ze zichzelf opnieuw uitgevonden. Thomas valt uit en dan pakken ze het zo op. Hele serie ritzeges en het koppel Hart en Dennis zo sterk in de laatste week.
Bizar sterk gereden. We zullen het nooit weten maar zonder Dennis wint Hart in principe de Giro niet. Nu staat hij in pole position.
Vermogen leveren kan hij natuurlijk wel.
Vermogen leveren kan hij natuurlijk wel.
Nil volentibus arduum
Hij heeft precies op tijd zijn manische periode.Trab schreef: ↑za okt 24, 2020 3:13 pmJa waar haalt die Dennis dit opeens vandaan? Dat was altijd zo’n labiele gast.Marillion schreef:Ineos heeft doorgaans niet de sympathie vanwege hun budget en manier van koersen. Maar deze Giro hebben ze zichzelf opnieuw uitgevonden. Thomas valt uit en dan pakken ze het zo op. Hele serie ritzeges en het koppel Hart en Dennis zo sterk in de laatste week.