Ajax - SC Heerenveen zondag 18-10-2020 14:30 (Eredivisie)
Moderator: mods
Re: Ajax - SC Heerenveen zondag 18-10-2020 14:30 (Eredivisie)
Klasse aankoop!
-
5-1 Anthony... zo makkelijk afgemaakt..
Whitey on the moon.
Hij laat het makkelijk lijken. Dat is klasse.
Fijne overwinning.
Geen moment in gevaar.
Geen moment in gevaar.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het ís ook gemakkelijk tegen zulke tegenstanders. Dit op topniveau laten zien is even wat anders.
Wat Heerenveen in Amsterdam kwam doen is niet geheel duidelijk. Zelfde geldt overigens voor PEC tegen PSV: zo simpel de wedstrijd weggeven.
Je kunt het alleen laten zien tegen de tegenstander die op het veld staat.
Ik heb door al het koersgeweld niets gezien. Maar het was volgens mij een prima middag. Positieve berichten over de inbreng van Klaassen. Een middenveld dat beter functioneert gaat al een hoop schelen.
Ik heb door al het koersgeweld niets gezien. Maar het was volgens mij een prima middag. Positieve berichten over de inbreng van Klaassen. Een middenveld dat beter functioneert gaat al een hoop schelen.
Nil volentibus arduum
Uiteraard, maar we hebben het over jongens die net een paar goede wedstrijden hebben gespeeld. Tegen Liverpool mogen ze laten zien dat ze ook op dat niveau potten kunnen breken. Dat is een betere graadmeter. Of vooruit, tegen PSV...Je kunt het alleen laten zien tegen de tegenstander die op het veld staat.
Ze maken tot op heden een goede indruk, daar niet van.
Die Kudus zijn we zo weer kwijt.
Leuke dingen gezien. Een middenveld bijv.
Heeft Neres een gebrek aan ritme of heeft Neres het niet meer?
Leuke dingen gezien. Een middenveld bijv.
Heeft Neres een gebrek aan ritme of heeft Neres het niet meer?
Die is er natuurlijk serieus lang uitgeweest. Die heeft gewoon tijd nodig.
Klaassen wel even een substantiële vooruitgang ten opzichte van die Mexicaan hè? Hopelijk heeft Ten Hag dat ook gezien. Net zoals het met een middelmatige spits als Traore meteen beter liep dan met een gemankeerde Labyad.
Kudus is een sterke jongen, hij zal in Engeland wel in de pul vallen.
Liverpool is absolute wereldtop, als je daar van verliest is dat nog geen schande of graadmeter.Yopii schreef: ↑zo okt 18, 2020 4:54 pmUiteraard, maar we hebben het over jongens die net een paar goede wedstrijden hebben gespeeld. Tegen Liverpool mogen ze laten zien dat ze ook op dat niveau potten kunnen breken. Dat is een betere graadmeter. Of vooruit, tegen PSV...Je kunt het alleen laten zien tegen de tegenstander die op het veld staat.
Ze maken tot op heden een goede indruk, daar niet van.
Blij met de punten ...
Daarom nuanceer ik het ook.
Je kunt in zulke wedstrijden wel zien wie er door het ijs gaat. Al hoef je bij Ajax natuurlijk niet het niveau wereldtop te hebben.
Voor een volgende stap hebben ze misschien nog wel even nodig. Daarvoor moeten ze consistent presteren; we weten niet of ze dat al kunnen.
Je kunt in zulke wedstrijden wel zien wie er door het ijs gaat. Al hoef je bij Ajax natuurlijk niet het niveau wereldtop te hebben.
Voor een volgende stap hebben ze misschien nog wel even nodig. Daarvoor moeten ze consistent presteren; we weten niet of ze dat al kunnen.
Ja, die jongen is geweldig. Daar gaan ze vanuit de PL straks om vechten. Maar eerst gaan wij van zijn spel genieten. 

Nil volentibus arduum
Zeker, hij mag nog een jaartje of twee ervaring opdoen.
Zeker een groot talent. Hopelijk speelt hij meer wedstrijden in Ajax1 dan Frenkie.

Zeker een groot talent. Hopelijk speelt hij meer wedstrijden in Ajax1 dan Frenkie.
Zoals verwacht - haal Alvarez van het middenveld en breng daar meer voetbal. Dan komt het voorin wel goed, of Tadic nou centraal of links staat. Als we vandaag met Alvarez op het middenveld hadden aangetreden en Tadic centraal, was het geen 5-1 geworden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
En Kudus is echt een beest. Wat een speler.
- Giacomo Puccini
Over 2 jaar naar Manchester United voor 50 miljoen plus Donny

Ajax!
Kudus is echt een klasse of wat beter dan Donny. Nu al.
IK GELOOF!!!!!!
-
Eeuwig zonde als het publiek nooit Kudus en Antony in het stadion aan het werk zouden kunnen zien. Gewoon twee pareltjes... en we weten hoelang die normaal bij Ajax blijven....
Whitey on the moon.
Valt toch mee de laatste jaren?GangstaRiB schreef: ↑zo okt 18, 2020 8:41 pmEeuwig zonde als het publiek nooit Kudus en Antony in het stadion aan het werk zouden kunnen zien. Gewoon twee pareltjes... en we weten hoelang die normaal bij Ajax blijven....
Kudus is voor mij de nieuwe Frenkie. Ik vind hem als 10 minder exceptioneel dan als iemand die wat meer naar achteren speelt.
IK GELOOF!!!!!!