69.01 minuut. De 70e minuut dus inderdaad. Idiote conservatief die het ook is.

Moderator: mods
69.01 minuut. De 70e minuut dus inderdaad. Idiote conservatief die het ook is.
Nope. In ieder geval geen grote. Het is zo traag in de opbouw. Slechte keuzes, balbezit om het balbezit. Met Malen op de vleugel is het niks. Berghuis maakt het iets gevaarlijker maar volgens mij op er nu wat opportunistischer gespeeld wordt.zeux schreef:Ik schakel net pas in.
Hebben ze een kans gehad?
En mist nu vanaf 11 meter het doel uit een volley.Historicus schreef: ↑zo okt 11, 2020 6:45 pmEn Babel nog 5 minuten voor tijd. Die meteen een bal het veld uitrost.
Wel knap om in twee wedstrijden al het opgebouwde vertrouwen onder Koeman de grond in te weten te rammen.
En over een paar dagen word je weer weggepoetst door de Italianen.
Mike vd Hoon in de spits en ik heb gegeten en gedronken. Ik weet niet of het allemaal aan Frank ligt, maar het is echt heel slecht om naar te kijken. Geen idee. Niks.
Het is fascinerend wat 'uitstraling' doet. De vier kampioenschappen van Ajax waren heerlijk, maar alleen de eerste was voetballend te pruimen. Daarna de mislukkingen in Italië, Engeland en de VS (hoe laag kan de lat liggen) en dan toch doodleuk bijna unchallenged voor het keurkorps van de nationale ploeg kunnen gaan. Omdat je een 'naam' bent.
Maar wel veel balbezitMonkey Tonk schreef:Nul gescoord in twee wedstrijden. Helemaal niet zo slecht van Frank. Volgens mij waren dat er in Engeland zeven. Maar ik kan de tel verloren zijn.
De grootste denkfout was natuurlijk perse een Nederlandse trainer willen zonder dat er een navenant topsalaris tegenover staat. Dan is de spoeling heel dun. Kun je er ook amper een visie op los laten. Stel DB was het niet geworden wie hadden we dan gehad? Ten Cate, Advocaat, Philip Cocu, Ruud Gullit, Mark van Bommel....het was altijd huilen met de pet op geworden.columbus schreef: ↑zo okt 11, 2020 9:34 pmMaar wel veel balbezitMonkey Tonk schreef:Nul gescoord in twee wedstrijden. Helemaal niet zo slecht van Frank. Volgens mij waren dat er in Engeland zeven. Maar ik kan de tel verloren zijn.
Het was niet om aan de gluren. de Boer maakt met zijn opstelling in aanvallend opzicht gewoon slechte keuzes. Dan wachten tot de 70e minuut met ingrijpen. Het is gewoon armoe met deze trainer. Jammer dat de knvb ook nul visie en idee heeft
Louis wilde bondscoach worden, dat bevestigde Frans Hoek gister ook bij Fox. Dan moet je als bond altijd voor Louis gaan, zeker met het succesvolle WK 2014 in je achterhoofd.Andriy Demchenko schreef: ↑zo okt 11, 2020 10:01 pmDe grootste denkfout was natuurlijk perse een Nederlandse trainer willen zonder dat er een navenant topsalaris tegenover staat. Dan is de spoeling heel dun. Kun je er ook amper een visie op los laten. Stel DB was het niet geworden wie hadden we dan gehad? Ten Cate, Advocaat, Philip Cocu, Ruud Gullit, Mark van Bommel....het was altijd huilen met de pet op geworden.columbus schreef: ↑zo okt 11, 2020 9:34 pmMaar wel veel balbezitMonkey Tonk schreef:Nul gescoord in twee wedstrijden. Helemaal niet zo slecht van Frank. Volgens mij waren dat er in Engeland zeven. Maar ik kan de tel verloren zijn.
Het was niet om aan de gluren. de Boer maakt met zijn opstelling in aanvallend opzicht gewoon slechte keuzes. Dan wachten tot de 70e minuut met ingrijpen. Het is gewoon armoe met deze trainer. Jammer dat de knvb ook nul visie en idee heeft
Dat kan wel zijn, maar hij is wel een van de belangrijkste spelers.Maar van wat ik begrijp hebben van Dijk, Wijnaldum en Depay daar een stokje voor gestoken, zij wilden van Gaal niet als trainer. Ik begin me trouwens steeds meer te irriteren aan van Dijk, loopt alleen maar met een boos gezicht in het veld en geeft iedereen de schuld behalve zichzelf. Hij is er een beetje in gaan geloven zou Wim Kieft zeggen, persoonlijk vind ik de Ligt nu al een betere verdediger, van Dijk is een beetje een hype geworden.