Hij is niet beter dan Kudus en Anthony.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Daar kijk ik ook echt van op. Al vraag ik me af hoe hard dat bedrag is. Ik hoorde het voorbij komen maar in de context dat Feyenoord dan om tafel moet. Dat klinkt nog iets anders als dat het een gelimiteerde transfersom is.Ajax Rules schreef: ↑ma okt 05, 2020 4:56 pmHoe is het toch mogelijk dat niemand Berghuis ophaalt voor 8M? Desnoods een laagvlieger in de Bundesliga ofzo.....
Het zit Feyenoord niet tegen wat dat betreft.
Nil volentibus arduum
Natuurlijk
Al je argumenten om Klaassen de grond in te boren gelden nu ineens niet voor Texeira?

Al je argumenten om Klaassen de grond in te boren gelden nu ineens niet voor Texeira?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zie net die overtreding van Toornstra. Is dat alleen bij Feyenoord geen rood? Even serieus, waarom krijgen die gasten zoveel cadeau van het korps?
https://twitter.com/varstop/status/1317 ... 40512?s=21
1-1 thuis tegen Sparta. Volgens Pi-Air zijn ze ver verder dan Ajax. Uhuh.
https://twitter.com/varstop/status/1317 ... 40512?s=21
1-1 thuis tegen Sparta. Volgens Pi-Air zijn ze ver verder dan Ajax. Uhuh.
Feyenoord wilde Kudus, zegt het AD.
Tja, ik wil ook wel eens wat.
Dit soort berichten vind ik altijd een beetje kansloos. Alsof de club de supporters wil laten zien dat ze echt wel ambitieus zijn. Feit is dat Kudus bij Ajax speelt en Diemers bij Feyenoord.
Dit soort berichten vind ik altijd een beetje kansloos. Alsof de club de supporters wil laten zien dat ze echt wel ambitieus zijn. Feit is dat Kudus bij Ajax speelt en Diemers bij Feyenoord.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 10/11
Arnesen en Advocaat hebben dat al een paar keer eerder laten vallen, ook al vrij kort nadat Ajax hem had aangetrokken. Ze leken er nogal van te balen, dus zullen serieuze hoop hebben gehad en hem zeer hoog inschatten. Ik zie het maar als compliment.
Nu nog de vraag waar zij ooit die €9 MLN vandaan hadden getoverd.
Nu nog de vraag waar zij ooit die €9 MLN vandaan hadden getoverd.

Ik zou als sparta ook zwaar ageren tegen de gemeentesteun die men voornemens is te geven aan stadsgenoot feijenoord.
Idem voor excelsior
Die clubs bijten op houtjes als het om hun accommodatie gaat, en die club uit zuid zou tientallen miljoenen subsidie krijgen. Over oneerlijke concurrentie gesproken.
Idem voor excelsior
Die clubs bijten op houtjes als het om hun accommodatie gaat, en die club uit zuid zou tientallen miljoenen subsidie krijgen. Over oneerlijke concurrentie gesproken.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Eens hoor, maar laatst in ons eigen scouting topic vonden sommigen het razend interessant en zelfs relevant welke speler Ajax wel zou hebben gewild die niet was gekomen.
Dit soort dingen kun je geheel vrijblijvend roepen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Als Ajax niet was gekomen en Feyenoord had 9 miljoen op tafel gelegd dan had Kudus nu bij Feyenoord gespeeld.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat hangt af van de andere clubs die in de markt waren, toch?
Sowieso: is Feyenoord wel een verbetering t.o.v. Seeland?
- raymon
- Contacteer:
Uiteraard eens met met het eerste maar Feyenoord is nog best een naam die bekend is in het buitenland denk ik. En in naam een topploeg in de Eredivisie en die staat weer goed aangeschreven als springplank naar een top competitie.Jöhnk schreef:Dat hangt af van de andere clubs die in de markt waren, toch?
- peter
Ik denk dat je Feyenoord wat overschat, hoor. Qua naam denk ik dat Feyenoord door een gemiddelde jonge gozer uit het buitenland vrij weinig zegt.
Overigens wel goed om nu direct even te melden dat Ajax geen interesse had in Diemers. Ondanks het feit dat Diemers wel een Ajax-fan is.
Overigens wel goed om nu direct even te melden dat Ajax geen interesse had in Diemers. Ondanks het feit dat Diemers wel een Ajax-fan is.
- raymon
- Contacteer:
Inmiddels hopen ze bij Feyenoord heeeeeeeeeel erg dat hun talenten voor veel geld verkocht gaan worden.
https://www.nu.nl/voetbal/6085303/feyen ... ltaat.html
(p.s. het is 6,7 miljoen euro verlies, maar een , in een URL werkt niet zo goed)
https://www.nu.nl/voetbal/6085303/feyen ... ltaat.html
(p.s. het is 6,7 miljoen euro verlies, maar een , in een URL werkt niet zo goed)
Welke talenten?
Berghuis kon opgehaald worden voor 8 mio? Niemand wilde hem.
Senesi levert als enige wat op. Bijlow wellicht. Maar verder?
Berghuis kon opgehaald worden voor 8 mio? Niemand wilde hem.
Senesi levert als enige wat op. Bijlow wellicht. Maar verder?
IK GELOOF!!!!!!
Doet die Kokcu nog een beetje leuk mee? Ventje maakte best een aardige entree.
Nil volentibus arduum
- peter
Wat een beroerde penal van Berghuis.
Elftal van Feyenoord moet ook geen Corona krijgen hè. Wat een smalle selectie zeg.
Elftal van Feyenoord moet ook geen Corona krijgen hè. Wat een smalle selectie zeg.
-
- peter
Bijlow ontwikkelt zich tot een goede keeper hè. Is vanavond ook weer een stabiele kracht.
Puik kwartiertje.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring