We doen nu net alsof het alleen aan Klaassen lag dat ze net niet gedegradeerd zijn.
Zet Messi bij Schalke en ze verliezen ook gewoon iedere week hoor.
Moderator: mods
We doen nu net alsof het alleen aan Klaassen lag dat ze net niet gedegradeerd zijn.
'Davy Klaassen persoonlijk akkoord over vierjarig contract'
4 oktober 2020 19:05 - AD.nl
Foto: Pro Shots
[Update] "Davy Klaassen persoonlijk akkoord over vierjarig contract"; image source: Pro Shots
De Telegraaf weet te melden dat Ajax en Werder Bremen inmiddels een akkoord hebben bereikt over de transfer van Davy Klaassen. De middenvelder keert voor een bedrag van 11 miljoen euro terug in Amsterdam. Via bonussen kan de transfersom nog oplopen naar 14 miljoen euro. Klaassen heeft van Werder Bremen inmiddels toestemming gekregen om naar Amsterdam te reizen om te onderhandelen over een contract.
Update 19:05: Davy Klaassen heeft met Ajax een persoonlijk akkoord bereikt over een contract. Dat weet het Algemeen Dagblad te melden. De middenvelder zal maandag gepresenteerd worden en een vierjarig contract in Amsterdam gaan ondertekenen.
Eens. En Ekkelenkamp als eerste vervanger. Die jongen verdient het wel.Marillion schreef: ↑zo okt 04, 2020 8:15 pmGravenberch mag van mij weer even gaan zitten. In de voorbereiding dacht ik dat hij een stap had gemaakt maar ik zie het nu niet meer terug.
Wat mij betreft gaan we zo spelen op het middenveld: Kudus, Martinez en Klaassen.
Dan hebben we een echte voetballer, een loper en iemand voor de duels. Uiteraard met enige overlap maar je hebt dan in ieder geval spelers die elkaar aanvullen.
Eens met beide. Overigens vind ik Martinez ook een echte voetballer. Die jongen kan gewoon echt uitstekend voetballen. Vind het echt gek dat niet alleen Ten Hag maar ook menig AT-er dat opeens vergeten lijkt te zijn. Martinez was vorig seizoen - voornamelijk als middenvelder - bijna wekelijks een van de uitblinkers. En niet alleen vanwege zijn tackles.Lionel schreef: ↑zo okt 04, 2020 8:36 pmEens. En Ekkelenkamp als eerste vervanger. Die jongen verdient het wel.Marillion schreef: ↑zo okt 04, 2020 8:15 pmGravenberch mag van mij weer even gaan zitten. In de voorbereiding dacht ik dat hij een stap had gemaakt maar ik zie het nu niet meer terug.
Wat mij betreft gaan we zo spelen op het middenveld: Kudus, Martinez en Klaassen.
Dan hebben we een echte voetballer, een loper en iemand voor de duels. Uiteraard met enige overlap maar je hebt dan in ieder geval spelers die elkaar aanvullen.
Terug naar JA. Brengt helemaal niets. Op zich niet vreemd, want hij is natuurlijk geen VM. Ook hij is slachtoffer van de hersenspinsels.
Dit is op dit moment absoluut het beste.Lionel schreef: ↑zo okt 04, 2020 8:36 pmEens. En Ekkelenkamp als eerste vervanger. Die jongen verdient het wel.Marillion schreef: ↑zo okt 04, 2020 8:15 pmGravenberch mag van mij weer even gaan zitten. In de voorbereiding dacht ik dat hij een stap had gemaakt maar ik zie het nu niet meer terug.
Ik zie hem het afgelopen jaar weinig dingen doen waar ik van onder de indruk raak. Op basis van wat is hij een toptalent?wimpey schreef: ↑ma okt 05, 2020 7:46 amTerug naar JA. Brengt helemaal niets. Op zich niet vreemd, want hij is natuurlijk geen VM. Ook hij is slachtoffer van de hersenspinsels.
Op zeker moment moet er toch een belletje gaan rinkelen? In de 'ideale opstelling' staan er 5 op een plek die daar niet thuishoren. In een systeem dat niet bij het materiaal past. Kies je dan voor je trainer?![]()
Hier ben ik het helemaal eens. Zo slecht is de selectie niet. Hooguit de positie RCV. Gewoon de poppetjes op de juiste plek zetten.Lionel schreef:Ik zie bij hem echt wel klasse. Die jongen kan ontzettend goed voetballen. Maar toch niet controlerend? Net zoals het zonde van Kudus en Klaassen is om ze op 6 neer te zetten.
Onana staat vast. Over de achterhoede staat ook weinig onduidelijkheid. Timber of Schuurs is het enige vraagteken.
EtH moet op het middenveld gewoon een keuze maken. Zet Martinez op 6 neer met de punt naar achteren. Zelfs Alvarez zou in die rol beter renderen, al hebben we niks aan hem maar goed. Achter Martinez en Alvarez zou je Taylor kunnen klaarstomen voor de rol op 6. Eventueel zou je ervoor kunnen kiezen om Blind op 6 neer te zetten en Martinez achterin. Maar dat hoeft niet perse wat mij betreft.
Daarvoor hebben we dan met Kudus, Klaassen, Gravenberch en Ekkelenkamp vier spelers voor twee posities. En voorin heb je 4 toppers voor 3 posities.
Zo ingewikkeld is het niet allemaal.
Het rare is dat Ten Hag juist wel keuzes durft te maken, alleen de verkeerde.
Klopt, een punt dat jij (en deels ik) al tijden maken. EtH is gewoon een fan van een 9 en ziet in tadic een 9,5.zeux schreef: ↑ma okt 05, 2020 1:18 pmHet kan ook zo zijn dat Tadic als spits zo goed rendeerde omdat Ziyech, De Ligt en Frenkie de Jong rond hem liepen. Context is alles.
Overigens speelde Tadic in dat gloriejaar 18/19 in de eredivisie het overgrote deel van de wedstrijden op links. Alleen in de CL niet.
Precies.Mano schreef: ↑ma okt 05, 2020 1:26 pmKlopt, een punt dat jij (en deels ik) al tijden maken. EtH is gewoon een fan van een 9 en ziet in tadic een 9,5.zeux schreef: ↑ma okt 05, 2020 1:18 pmHet kan ook zo zijn dat Tadic als spits zo goed rendeerde omdat Ziyech, De Ligt en Frenkie de Jong rond hem liepen. Context is alles.
Overigens speelde Tadic in dat gloriejaar 18/19 in de eredivisie het overgrote deel van de wedstrijden op links. Alleen in de CL niet.
waarom hij dan met labyad komt aanzetten is mij een raadsel maar tijdens seizoen 18/19 koos hij vaak voor Dolberg of KJH.
Terwijl toen ook duidelijk was dat het team beter draaide met Tadic op 9.
Dit komt dus niet als verrassing