Emotionele Bertens knokt zich in bizarre partij naar derde ronde Roland Garros
Moderator: mods
Ik kan echt niet naar de Bertens kijken. Zo vermoeiend.Marillion schreef:Echt een bizarre partij. Vrijwel alle service games gingen verloren aan beide kanten. Om de haverklap onderhands serveren en Bertens na winst per rolstoel van de baan met kramp en weet ik wat allemaal niet meer.
Heb niks kunnen zien; zo wel lijkt me idd, maar in goede doen mag ik haar graag zien spelen. Toch fijn dat ze naar de 3e ronde is.Trab schreef: ↑wo sep 30, 2020 3:45 pmIk kan echt niet naar de Bertens kijken. Zo vermoeiend.Marillion schreef:Echt een bizarre partij. Vrijwel alle service games gingen verloren aan beide kanten. Om de haverklap onderhands serveren en Bertens na winst per rolstoel van de baan met kramp en weet ik wat allemaal niet meer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Inderdaad. Het zijn geen diepgaande gesprekken. De bal is rond, moet hoger gespeeld worden dan het net en het publiek was geweldig. Daar hoeft niemand zich voor te lenen, lijkt me.brigade zuid schreef: ↑ma mei 31, 2021 9:35 pmLaat dat meisje toch. Ze geeft aan heel introvert te zijn en last van depressies te hebben.
Dat zal in de praktijk wel meevallen. Sponsors van een toernooi gaan zich echt niet terugtrekken of minder betalen als er zo heel af en toe eens een speler niet voor de camera komt om een paar van die inhoudsloze vragen te beantwoorden.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di jun 01, 2021 10:49 pmZou sponsoring en dus inkomsten voor tennissers er wat mee te maken hebben?
Helemaal eens. Gretig alle miljoenen binnenharken, maar te beroerd zijn om 5 minuten wat basale vragen te beantwoorden op de toernooien die jou die miljoenen betalen. Wat een wereldvreemde, egoïstische arrogantie en onbeschoftheid. Alleen de lusten, maar je neus ophalen voor de lasten. Zo werkt het dus niet in de grotemensenwereld.Ajax Rules schreef: ↑wo jun 02, 2021 8:09 amHet punt is natuurlijk dat ze alles (o.a. miljoenen euro's) te danken hebben aan de populariteit bij het grote publiek (inclusief de massa-media). Ik vind het heel kortzichtig en asociaal om te doen alsof je er niets mee te maken hebt.
Bij iemand met psychische problemen kan het uiteraard anders liggen, maar dat de default is dat je beschikbaar moet zijn voor dit soort dingen lijkt me niet meer dan logisch.