Pcs. Wij willen Klaiber niet bij Ajax. Dus....Peter schreef: di sep 29, 2020 1:49 pm Dat is onze werkelijkheid, maar die van Ten Hag is dat daar in alle partijen gewoon Labyad speelt he.

Moderator: mods
Pcs. Wij willen Klaiber niet bij Ajax. Dus....Peter schreef: di sep 29, 2020 1:49 pm Dat is onze werkelijkheid, maar die van Ten Hag is dat daar in alle partijen gewoon Labyad speelt he.
Zie 'm nog wel vertrekken voor de deadline. Gokje: Hertha BSC.De Dominee schreef: di sep 29, 2020 2:12 pm Anyway: we zien het blijkbaar anders. Dat kan. Ik zie echter voldoende perspectief op speeltijd voor Lang.
Gewoon een deadline stellen.Yopii schreef: vr okt 02, 2020 12:44 pm Dat zou ik ook zeggen als ik hem was.
Nog een paar maandjes en hij kan elders een contract tekenen.
Zou goed kunnen, voor zondag trouwens.Mr. Ajax schreef: vr okt 02, 2020 8:03 pm Taylor niet bij de selectie bij Jong. Rekent Ten Hag op hem voor morgen?
Lijkt mij wel. Weinig andere opties.Mr. Ajax schreef: vr okt 02, 2020 8:03 pm Taylor niet bij de selectie bij Jong. Rekent Ten Hag op hem voor morgen?
Zondag natuurlijkGaizka1985 schreef: vr okt 02, 2020 8:38 pmZou goed kunnen, voor zondag trouwens.Mr. Ajax schreef: vr okt 02, 2020 8:03 pm Taylor niet bij de selectie bij Jong. Rekent Ten Hag op hem voor morgen?
Dat zou dus moeten betekenen dat ie serieuze speeltijd zal krijgen. Vorige week speelde die ook 90 minuten op vrijdag en zat ie op de bank bij het eerste, dacht ik.
Helemaal mee eens. Was echt pijnlijk.Thijs schreef: vr okt 02, 2020 10:00 pm Dit is echt de allerslechtste wedstrijd van Jong Ajax die ik ooit heb gezien. Het sloeg helemaal nergens op.
Kan me echt niet één ding herinneren van iets wat op een leuke combinatie lijkt ofzo. Ünüvar ook zo slecht..eigenlijk iedereen slecht.