Marillion schreef: do sep 24, 2020 8:01 am Hier had 'ie toch wel werk van gemaakt. In 20 minuten klaar en ruim geslaagd.

Moderator: mods
Marillion schreef: do sep 24, 2020 8:01 am Hier had 'ie toch wel werk van gemaakt. In 20 minuten klaar en ruim geslaagd.
Al zullen de fraudeurs van Juve hier ook wel een handje in geholpen hebben hè?Marillion schreef: wo sep 23, 2020 10:19 pm Ik kan er wel om lachen.Typisch Suarez, jochie van de straat, al zal hij het heus niet helemaal zelfstandig hebben bedacht.
Mano schreef: ma okt 05, 2020 8:08 am Ik zie het niet in Lang.
Een type Cerny. Die komen elders helemaal niet meer bovendrijven.
Mano schreef: ma okt 05, 2020 3:33 pm
Neres, Anthony erin, promes reserve.
Wie is de 2de die reserve staat?![]()
je doelt niet op Lang toch? Dat is een Cerny, die zien we eerdaags niet meer boven komen.
Lorenzo Ebicilio en Lesley De Sa zijn wel transfervrij overigens.Marillion schreef: do okt 08, 2020 12:06 pm Even voor de duidelijkheid. Die gasten zijn niet ineens transfervrij op te halen door een andere club.
Ze worden nu gewoon onder druk gezet om tijdens de volgende transferperiode alsnog een transfer te maken zodat de club nog een transfersom kan ontvangen.
Erg leuk lijstje, inderdaad! Dank je wel. Had er geen idee van dat er zoveel in Turkije spelen! En ex-Ajax-spelers spelen dus op elk continent behalve Antarctica, dus!Andriy Demchenko schreef: zo okt 11, 2020 4:42 pmLorenzo Ebicilio en Lesley De Sa zijn wel transfervrij overigens.Marillion schreef: do okt 08, 2020 12:06 pm Even voor de duidelijkheid. Die gasten zijn niet ineens transfervrij op te halen door een andere club.
Ze worden nu gewoon onder druk gezet om tijdens de volgende transferperiode alsnog een transfer te maken zodat de club nog een transfersom kan ontvangen.
Dit lijstje lijkt me wel wat voor Historicus; https://www.ajaxinside.nl/overzicht-all ... mpetities/
Ja zitten nog een paar kleine foutjes in, Kluivert en Younes moeten nog toegevoegd worden als Bundesliga spelers.Historicus schreef: zo okt 11, 2020 6:44 pm Lasse Schöne staat er tussen, die niet is ingeschreven voor de Serie A...
Tsja, pijnlijk. Maar die Solskjaer is ook echt een beunhaas. Ongelofelijk dat die daar nog/uberhaupt voor de groep staat.Peter schreef: za okt 17, 2020 7:41 pm En Donny weer op het bank. Zo graag weg willen en dan eigenlijk zo’n bedroevend slechte keuze maken.