Ik ook. Deed het goed als RB. Blijkt maar weer dat dat niks zegt, zo'n toernooi. Alvarez lijkt trouwens een speler die prima mee kan in een compact spelend team. Maar o wee wanneer ie met ruimtes moet ballen...
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Hebben we een Judas in de gelederen dat we plotseling weer naar extreme middelmaat aan het kijken zijn 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Paard van Troje, zo'n RvC. Met een slappe TD erbij idd gevaarlijk.
Waarom floot de RvC z'n TD niet terug bij het aantrekken van pareltjes als de jurist, Marin e.c.? Dat heeft allemaal maar geld gekost, sportief niets opgeleverd en het waren ook nog eens geen Nederlanders.
Of werd Brenet genoemd om Klaiber te ontzien.
zo van, het kon nog slechter
zo van, het kon nog slechter

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Als je kijkt naar het transferbeleid van de afgelopen jaren dan komen er bij mij twee woorden naar boven: dissociatieve identiteitsstoornis.
De ene keer een geweldige transfer en dan weer een absolute flater. Hetzelfde zie je terug bij geruchten over spelers. Soms lijkt het bijzonder ambititeus en de volgende keer kijk je met verbijstering naar je scherm bij het lezen van een naam.
De ene keer een geweldige transfer en dan weer een absolute flater. Hetzelfde zie je terug bij geruchten over spelers. Soms lijkt het bijzonder ambititeus en de volgende keer kijk je met verbijstering naar je scherm bij het lezen van een naam.
Nil volentibus arduum
Of omdat er dus zulke buitenlandse kneuzen zijn aangetrokken komen ze hiermee...wimpey schreef: ↑wo sep 30, 2020 2:23 pmPaard van Troje, zo'n RvC. Met een slappe TD erbij idd gevaarlijk.
Waarom floot de RvC z'n TD niet terug bij het aantrekken van pareltjes als de jurist, Marin e.c.? Dat heeft allemaal maar geld gekost, sportief niets opgeleverd en het waren ook nog eens geen Nederlanders.
IK GELOOF!!!!!!
-
Fuck:
https://www.telegraaf.nl/sport/17154940 ... d-met-ajaxSean Klaiber zelf ook rond met Ajax
Door MIKE VERWEIJ EN JEROEN KAPTEIJNS
Updated 2 min geleden
4 min geleden in VOETBAL
UTRECHT - Nadat FC Utrecht en Ajax al overeenstemming bereikten over de transfer van Sean Klaiber heeft de speler zelf ook een persoonlijk akkoord bereikt met de Amsterdamse topclub.
Sean Klaiber in actie voor FC Utrecht
Sean Klaiber in actie voor FC UtrechtⒸ ANP/HH
De rechtsback, die momenteel de medische keuring ondergaat, gaat, als die geen obstakels oplevert, voor vier seizoenen tekenen bij Ajax. Naar verwachting zal hij later vandaag of uiterlijk morgen officieel gepresenteerd worden.
Met de overgang is een bedrag van iets minder dan 5 miljoen euro gemoeid. Dat kan oplopen richting 7 miljoen euro door bepaalde contractueel vastgelegde bonussen.
FC Utrecht heeft met Giovanni Troupée een potentiële vervanger in huis, maar kijkt ook rond op de transfermarkt. Op het lijstje staan onder meer Glenn Bijl (FC Emmen) en Tobias Paconik (VVV-Venlo).
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Kut!
hij heeft echt geen ruggengraat.
forrest gump op rechtsback is een feit
hij heeft echt geen ruggengraat.
forrest gump op rechtsback is een feit
Klaiber voelt als een oudjaarslot. je weet eigenlijk dat je niks gaat winnen maar je hoopt het wel.
Tjonge jonge, wat een termen hier. 

-
Als die keuringsarts Ajacied is, keurt ie hem af. Fingers crossed... 

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

De Dominee schreef: ↑wo sep 30, 2020 3:06 pmAls die keuringsarts Ajacied is, keurt ie hem af. Fingers crossed...![]()
wanneer was het voor het laatst dat je bij een aankoop unaniem wist: kansloos?
bij die excootjes Alvarez, Magallan en Marin had je meer hoop op een goeie afloop.
bij die excootjes Alvarez, Magallan en Marin had je meer hoop op een goeie afloop.
11% heeft er vertrouwen in, dat is wel HEEL weing
Hij zal moeten wennen... Bij Crotone, Cagliari, FC Thun ofzo.

Positief voor Klaiber: hij kan eigenlijk alleen maar meevallen. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Je hebt gelijk. Goed gezien. De nieuwe Kante lees ik. Wauw. Hoe mis kan je het hebben.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Dat is niet direct de term waar ik aan denk bij een slechte aankoop. Maar deze jongen zal in ieder geval niet ten onder gaan aan een hoog verwachtingspatroon. 

Nil volentibus arduum