Engeland en Schotland
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Engeland en Schotland
Chelsea 3-0 achter bij het altijd machtige West Brom.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Wel veel spektakel tot nu toe in de PL 

-
- AT Toto winner 15/16
-
Wel mooi dat Mount, Hudson Odoi en Abraham uiteindelijk de doelpunten maken!
Die derde had anders gewoon afgekeurd moeten worden. Hands is hands...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
Vardy rolt City eventjes op. Een hattrick. Twee terechte penalties en een beauty achter z’n standbeen.
Whitey on the moon.
Maar hij was, is en blijft de beste manager ter wereld...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik denk dat Pep binnenkort kan gaan golfen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Hij doet steeds meer gekke dingen. Sinds het verlies tegen Spurs in de kwartfinale CL is hij de weg kwijt.
Maar ik denk niet dat er een team mooier voetbal speelde dan het Barca onder Pep....
IK GELOOF!!!!!!
Mijn commentaar was cynisch bedoeld he. Is ie inmiddels het 1/2e miljard al gepasseerd bij City v.w.b. aangetrokken verdedigers? Nu weer Dias, lees ik...

Bayern in Lissabon laatst was toch veel beter dan Baffa toen? Bayern deed het ook met 11 man. Ik sla het Liverpool van Klopp en het RM met Ronnie (3 op rij) ook stukken hoger aan. Guardiola heeft enkel wat met Messi gepresteerd in de CL en dan nog met hulp van de 12e man.
Het Real met Ronaldo (had over hulp overigens ook niet te klagen) eindigde in de competitie achter Barca. Vaak ook vrij kansloos.
Bayern was goed tegen Barca maar in de finale vond ik ze alles behalve indrukwekkend hoor. Het niveau wat Barca haalde was wel ongekend hoor. Vaak ook met sprankelend voetbal. Maar ik denk dat het een discussie is waar we niet uit gaan komen. Het Liverpool van Klopp... ik dacht serieus dat Ajax een kans zou maken in de finale... lijkt mij ook wel voldoende om ze daarom niet te bestempelen als een team dat de geschiedenisboeken in gaat.
Bayern was goed tegen Barca maar in de finale vond ik ze alles behalve indrukwekkend hoor. Het niveau wat Barca haalde was wel ongekend hoor. Vaak ook met sprankelend voetbal. Maar ik denk dat het een discussie is waar we niet uit gaan komen. Het Liverpool van Klopp... ik dacht serieus dat Ajax een kans zou maken in de finale... lijkt mij ook wel voldoende om ze daarom niet te bestempelen als een team dat de geschiedenisboeken in gaat.
IK GELOOF!!!!!!
-
Inderdaad, jullie vergeten ook het Ajax onder ten Hag! We speelden op een bepaald moment echt goed voetbal, wat een CL campagne was datLionel schreef: ↑ma sep 28, 2020 9:15 amHet Real met Ronaldo (had over hulp overigens ook niet te klagen) eindigde in de competitie achter Barca. Vaak ook vrij kansloos.

Waarom vergelijken? Het Bayern van nu is mooi om te zien. Barca van een paar jaar terug met Xavi, Iniesta, Messi, Busquets was op dat moment ook voetbal van een andere planeet. Ik snap de drang niet om te vallen in discussies ‘ja maar die is beter dan die’. Het zijn gewoon allemaal topteams met topspelers en topcoaches, elk met hun eigen spel opvatting.
The signing of Dias means more than £400million has now been spent on defenders over the course of the Guardiola era, with the former Barcelona and Bayern Munich chief burning through centre-backs and full-backs like nobody else in the European game.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... a-19011937
Kunnen wij ze niet gek maken voor een speler van ons
Nico voor 110 Miljoen of zo 

Blij met de punten ...
-
Is Ziyech nog steeds geblesseerd of gepasseerd?
Geblesseerd. Dit team schreeuwt om Ziyech. Havertz valt mij enorm tegen. Werner wordt niet bediend.
IK GELOOF!!!!!!
-
Na 8 minuten al 1-2 voor Spurs!
Donny weer op de bank... 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Daar hadden ze wel een VARretje op los mogen laten...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring