Precies. Dat waren nog eens tijden. Ajax had sowieso Kim Kallstrom van Hacken moeten kopen. En Tsigalko voor in de spits.
CM 01/02. Poeh das lang geleden.

Moderator: mods
Precies. Dat waren nog eens tijden. Ajax had sowieso Kim Kallstrom van Hacken moeten kopen. En Tsigalko voor in de spits.
Machlas.
Ik heb dat nooit gespeeld, maar het schijnt dat de betrouwbaarheid van die spelletjes heel erg hoog is? Dat FM een vrij grote voorspellende waarde heeft?
Hebben ze daar echt geconcurreerd met grote internationale clubs?
Het onderscheid is natuurlijk ietwat arbitrair, maar ik vind het wel anders of je iemand van Vitesse koopt of een Braziliaans (neo-)international.
Supporters van de de concurrentie hebben daar meer van genoten dan ik.
'Getwitterd' geeft de bron wel een beetje weg, toch?
Ik meen dat Everton in het verleden (of nog steeds) heeft samengewerkt met de uitgever, ze hebben natuurlijk een enorme database aan gegevens.Ajax Rules schreef: ↑do sep 24, 2020 9:37 amIk heb dat nooit gespeeld, maar het schijnt dat de betrouwbaarheid van die spelletjes heel erg hoog is? Dat FM een vrij grote voorspellende waarde heeft?
Mmm.... goeie. Alvarez is inderdaad wel vergelijkbaar. Had goede reputatie, WK gespeeld, werd veel genoemd op fora, hoge vraagprijs, etc..
Dit zie ik ook! Ook op basis van YT en samenvattingen. Speelt Alvarez met 3min uit de basis.