Hij laat zich inderdaad zakken tussen de twee CV’s of rechts van Schuurs maar hij doet er dan niks mee.Trab schreef: ↑zo sep 13, 2020 9:13 pmHij beweegt veel en laat zich vaak inzakken tussen de twee cv’s. En hij is kopsterk. Dan houdt het wel zo’n beetje op. Hopelijk speelt Kudus zich snel in de basis.Mr. Ajax schreef:Nog iemand die Alvarez wel 'nuttig' vindt? Dat ie 'het balans bewaakt' en 'gaten dicht'? Nou was iedereen vandaag slecht (muv Antony, die er ook als enige zin in leek te hebben), maar Alvarez speelde voor zijn doen niet eens slecht. Hij kan gewoon niet beter. Met hem op het middenveld kom je nooit, maar dan ook nooit tot mooi voetbal. Onmogelijk gewoon. Hij gaat de bal nooit in een keer vooruit (of uberhaupt) doorspelen, middels een combinatie tegenstanders uitspelen op het middenveld of linies overslaan met strakke verticale inspeelpasses. Ik vind het oprecht een erg sympathieke gast die ook nog eens altijd zijn best doet, maar ik wil hem echt nooit meer op het middenveld zien. Alsof dat vorig seizoen al niet duidelijk was. Gewoon Martinez in zijn plaats met Gravenberch en Kudus voor zich (en Taylor graag klaarstomen, want dat is eigenlijk precies de speler die we nodig hebben op het middenveld). Tadic in de spits en Neres en Promes mogen het op links uitvechten. Wordt sowieso een druk seizoen met veel wedstrijden, iedereen komt wel aan de bak.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb het al eerder gezegd maar EtH is geen wondercoach.
Frenkie links van de verdediging was een gouden zet maar nu probeert hij hetzelfde alleen dan met Alvarez op rechts

Ajax speelde schitterend voetbal met Ziyech op 10. Met Donny op 10 speelden we altijd met 4 aanvallers. Met Frenkie konden we dit nog oplossen. Met MdL was dat ook goed te doen.
Schuurs wint lang niet ieder duel waardoor tegenstanders zich er makkelijker onderuit kunnen spelen.
Tadic rendeerde fantastisch in de spits. Zet hem dan in de spits. Kap met dat gelul met Labyad in de spits. Zet dan lekker Noa Lang of desnoods Labyad op links.