Nieuw shirt
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Nieuw shirt
Wat een vreselijk shirt zeg. Misschien wel de allerlelijkste ooit.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Gelukkig maakt dat meisje die een hoop goed. 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Geïnspireerd op de nieuwe bekleding van de stoelen in de spelersbus?
Nil volentibus arduum
-
Ik vind het wel een mooi shirt.
Las ergens dat er een donkerblauwe broek bij hoort. Kleur kousen weet ik zo niet?
Las ergens dat er een donkerblauwe broek bij hoort. Kleur kousen weet ik zo niet?
-
Snap dat ze het nieuwe thuistenue nog niet presenteren, want dan kunnen ze nog een mediamomentje meepikken en dat zal wel goed zijn voor de verkoop en de exposure... Maar ik ben wel benieuwd naar het nieuwe thuistenue. Bovendien wantrouw ik Adidas altijd een beetje of ze het thuisshirt niet te veel verneuken. Maar het uitshirt vind ik wel mooi, dus dat is positief.
Dit lijkt de blauwe echo van EK 88. Nu hopen dat dat karma ook meekomt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nou ja, ik las laatst dat Ajax weer gaat samenwerken met Oostenrijk bussen. Volgens mij was dat in de jaren '80 ook al een partner. Misschien hebben ze een oud modelletje opgeknapt?

Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Klopt, de webshop lag er een uur uit vanochtend. Uiteindelijk gaan dat soort shirtjes toch weer als een malle over de toonbank.Historicus schreef: ↑do jun 11, 2020 1:57 pmSnap dat ze het nieuwe thuistenue nog niet presenteren, want dan kunnen ze nog een mediamomentje meepikken en dat zal wel goed zijn voor de verkoop en de exposure... Maar ik ben wel benieuwd naar het nieuwe thuistenue. Bovendien wantrouw ik Adidas altijd een beetje of ze het thuisshirt niet te veel verneuken. Maar het uitshirt vind ik wel mooi, dus dat is positief.
Al vind ik dat Ajax veel meer voor een casual kledinglijn moet gaan. Als je naar die shirtjes kijkt zijn het vaak van die blije eppo-shirtjes waarin je met goed fatsoen echt niet over straat wil. Met gewoon een leuke kledinglijn denk ik dat je veel meer kan verkopen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Quick heeft mooie casual lijnen. Dat zou een supersamenwerking zijn. Maar ja, die zullen wel niet de marketingbudgetten hebben om te concurreren met Adidas. Overigens zou Puma ook mooi zijn.Thijs schreef: ↑do jun 11, 2020 3:40 pmKlopt, de webshop lag er een uur uit vanochtend. Uiteindelijk gaan dat soort shirtjes toch weer als een malle over de toonbank.Historicus schreef: ↑do jun 11, 2020 1:57 pmSnap dat ze het nieuwe thuistenue nog niet presenteren, want dan kunnen ze nog een mediamomentje meepikken en dat zal wel goed zijn voor de verkoop en de exposure... Maar ik ben wel benieuwd naar het nieuwe thuistenue. Bovendien wantrouw ik Adidas altijd een beetje of ze het thuisshirt niet te veel verneuken. Maar het uitshirt vind ik wel mooi, dus dat is positief.
Al vind ik dat Ajax veel meer voor een casual kledinglijn moet gaan. Als je naar die shirtjes kijkt zijn het vaak van die blije eppo-shirtjes waarin je met goed fatsoen echt niet over straat wil. Met gewoon een leuke kledinglijn denk ik dat je veel meer kan verkopen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik heb gelijk dat nieuwe trainingspak besteld. Mooi ding, hoor.
En trainingspakken zijn ook het enige wat ik tegenwoordig draag.
En trainingspakken zijn ook het enige wat ik tegenwoordig draag.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lopen jullie buiten een wedstrijd van Ajax om ook wel eens in Ajax kleding? Ik vind dat alleen iets voor kinderen. 

-
Ik schiet wel eens een Ajaxshirt en een trainingsbroek aan als ik op zaterdag- of zondagochtend een beetje brak door het huis wandel op zoek naar versgemalen koffie en mijn digitale kranten...
-
Overigens meen ik in het nieuwe uitshirt een toekomstige culthit te ontwaren...
Ja, zou wel eens kunnen. Want het is kennelijk echt love it or hate it als ik zo naar de reacties kijk.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Hangt ook van sportieve resultaten af. Zie Oranje shirt van 88. Die had een beetje zelfde stijl als deze nu van ons.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Inderdaad. Als je ermee wint is het een stuk mooier. Zo vond ik het uitshirt van onder Keizer erg mooi (werd ook net voor Stockholm uitgebracht) en vind ik het nu niet om aan te zien. Het uitshirt van vorig jaar vond ik in eerste instantie niks maar is inmiddels voor altijd geassocieerd met de onvergetelijke avonden in Madrid en Turijn.
Deze nieuwe vind ik nu toch wel erg mooi. Hopelijk blijft dat ook zo.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Nu er nauwelijks Ajax-nieuws is omdat er (in Nederland) niet gevoetbald wordt, kijk ik des te meer uit naar het nieuwe thuisshirt ook.
Ik loop er weleens in. Maar niet als ik uit eten ga of iets dergelijks.
IK GELOOF!!!!!!
-
Holy shit. Zijn er dan mensen die in een voetbalshirt uit eten gaan....?!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
In Engeland schijnt dat de norm te zijn.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Holy shit. Zijn er dan mensen die in een voetbalshirt uit eten gaan....?!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Zie het regelmatig hoor. Niet in de sjiekere tenten maar ik zie regelmatig mensen in een voetbalshirt in het centrum van een stad.
IK GELOOF!!!!!!