Haha dank voor je medeleven.
City gaat gewoon de CL in. Gaat nooit gebeuren.
Moderator: mods
Haha dank voor je medeleven.
Hij kwam net uit een vorige actie en kwam ongelukkig uit. Denk dat dat de uitleg is.GangstaRiB schreef: ↑za feb 22, 2020 2:42 pmChelsea VS Tottenham. Verschrikkelijke overtreding van LoCelso. Trapt bewust op een been. Dieprood. VAR vind het niks.![]()
![]()
Die VAR geeft ook nog tijdens de wedstrijd toe dat ie fout zat.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo feb 23, 2020 1:04 amZag hem ook; roder dan rood wordt dit niet. De VAR is (moreel) failliet.
Het is een jong middel. Duurt een paar jaar voordat het goed functioneert denk ik. In andere sporten is het ook gelukt. Kwestie van de fouten goed bekijken, processen aanscherpen, misschien juiste personeel er op, hoeveelheid angles ( bij NFL zijn het er soms vijf, zes, alles uit de kast daar).Marillion schreef:Toen de VAR er (eindelijk) kwam dacht ik echt dat dit flink ging helpen. Natuurlijk kun je over sommige twijfelgevallen een discussie hebben. Maar dat er zoveel dingen echt overduidelijk mis blijven gaan daar kijk ik echt wel van op.
Een scheidsrechter kon zich altijd verschuilen achter het argument dat hij iets niet goed zag. Je hebt maar één paar ogen. Maar hoeveel verschillende camera's heb je nodig in situaties waarin 1+1 gewoon 2 is?
Maar faalt die VAR omdat het nog ‘jong’ is, dat is de vraag.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Er is ruimte voor ontwikkeling, zeker; bijvoorbeeld niet uren steggelen over iets al dan niet buitenspel is. Maar dat neemt niet weg dat bepaalde bizar grove fouten eenvoudigweg niet moeten kunnen gebeuren, zoals die overtreding bij Chelsea - Spurs. Dat heeft niets te maken met dat het gebruik nog jong is, maar alles met een falende VAR.
Ik geef hierboven toch al aan dat het een grove fout is (kan zijn, want ik heb het zelf niet gezien, maar gezien alle berichten krijg ik een pretty good picture).Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Kun je mij eens proberen uit te leggen waarom een ervaren scheidsrechter (iets waar ie dus voor geleerd heeft) als VAR de overtreding tijdens Chelsea - Spurs niet als rode kaart ziet omdat ie nog niet zo lang achter een scherm zit waarop hij de overtreding uit acht verschillende hoeken kan zien en werkelijk uit elke hoek zichtbaar is dat dit een héle smerige, potentieel beenbrekende overtreding is waaruit werkelijk geen enkele intentie blijkt om de bal te spelen?
Ja wat een idioten he.
Nos.Piloot laatste vlucht voetballer Sala niet bevoegd, toestel deugde niet
De piloot van het vliegtuig waarmee de Argentijnse voetballer Emiliano Sala vorig jaar januari verongelukte, was niet bevoegd om dat toesteltype te besturen. Ook had het toestel mankementen waardoor het niet had mogen vliegen. Dat is aan het licht is gekomen in het onderzoek van de Britse luchtvaartongelukkenraad AAIB, naar de dood van Sala en de piloot van het toestel.
De 28-jarige ex-voetballer van de Franse club FC Nantes was destijds net verkocht aan de Britse Premier Leaque-club Cardiff City. Het eenmotorige toestel waarmee hij naar de eerste training bij zijn nieuwe werkgever vloog, verdween op 21 januari boven het Kanaal van de radar.
Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat de piloot geprobeerd heeft slecht weer te ontwijken. Mogelijk was hij op dat moment niet meer helder, omdat er door een defect aan het uitlaatsysteem koolmonoxide in de cabine was gelekt. Door de manoeuvre vloog het toestel veel sneller dan was toegestaan en braken er onderdelen af. Daarna verdween het in zee.
Uit het onderzoek is ook naar voren gekomen dat de piloot betaald werd voor de vlucht, hoewel hij geen commerciële vluchten mocht uitvoeren. Ook was hij niet opgeleid om 's nachts te vliegen. Op het moment van het ongeluk was het al donker.
Sala had bij het vertrek al een vermoeden dat het fout zou gaan. "Ik zit in een toestel dat uit elkaar lijkt te vallen. Ik ben bang", zei hij in een audiobericht aan vrienden."
Volgens de onderzoeker is de kans groot dat Sala niet meer bij bewustzijn was toen het toestel in zee stortte. Het wrak met zijn lichaam werd in februari vorig jaar geborgen. Zijn bloed bevatte zo veel koolmonoxide dat hij een beroerte of een hartaanval moet hebben gekregen of bewusteloos is geraakt.
De stoffelijke resten van de piloot zijn niet teruggevonden.
Als dat gebeurd gaat het rode gedeelte van de stad Liverpool zich afscheiden van de UK.brigade zuid schreef: ↑do mar 19, 2020 5:49 pmHoezo kampioen? Dit jaar nietig verklaren is het meest eerlijk.