Nog steeds ben ik van mening dat van deze 'finale' tegen Twente een zeer uitgebreide dvd mag worden uitgebracht.
Moderator: mods
Neem je dan ook de wedstrijden tegen (bijvoorbeeld) Groningen en Heerenveen in de weken voor de laatste wedstrijd tegen Twente mee in je oordeel?wimpey schreef:Mooiste Ajax-moment in de 21e eeuw. By a fuckin mile.
Was ook wel ff een wat leuker, beter en aantrekkelijker elftal dan dat zootje met bloedarmoede van de afg. seizoenen.
Haha en wat dachten we van vlak voor de finish NEC uit?Bert schreef:Neem je dan ook de wedstrijden tegen (bijvoorbeeld) Groningen en Heerenveen in de weken voor de laatste wedstrijd tegen Twente mee in je oordeel?wimpey schreef:Mooiste Ajax-moment in de 21e eeuw. By a fuckin mile.
Was ook wel ff een wat leuker, beter en aantrekkelijker elftal dan dat zootje met bloedarmoede van de afg. seizoenen.
Als jullie nou nog een jaar of tien wachten met kampioen worden, heb je in 2029 misschien nog een veel intensere wedstrijd!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Vandaag 7 jaar geleden: de meest intense wedstrijd uit de geschiedenis van de (JC) Arena!![]()
![]()
Die zou ik best willen hebben.LucaS schreef:Heb er een dvd'tje van gemaakt, van deze wedstrijd. Misschien weer eens uit de kast trekken
LucaS schreef:Nee, echt gewoon de wedstrijd op eredivisie live. En de uitreiking vd schaal uiteraard. Ik zal hem checken, wil evt wel kijken of ik een kopietje voor je kan maken