Iniesta schreef: di mar 10, 2020 7:18 pm Merk bij mezelf wel de grootste irritatie in het potentiële wegvallen van het klassieke wielerseizoen!
Dan lijkt me dat wielrennen een stuk belangrijker voor je is dan Ajax!
Moderator: mods
Iniesta schreef: di mar 10, 2020 7:18 pm Merk bij mezelf wel de grootste irritatie in het potentiële wegvallen van het klassieke wielerseizoen!
Waar Feyenoorders van Ajax en Halsema ook welkom waren. Maar wij zijn niet welkom in Rotterdam.
Hahahaha. Dat zou echt fantastisch zijn. Stel je al die schuimbekkende k*kk*rl*kk*n en AZ- fans voorMonkey Tonk schreef: wo mar 11, 2020 3:54 am Zou wat zijn als het seizoen nu stopt. Ajax kampioen op doelsaldo.
Dan zou de in dit seizoen in de onderlinge wedstrijden beste ploeg inderdaad bovenaan staan.Wouter schreef: do mar 12, 2020 4:14 pm Het lijkt me duidelijk dat in dat geval onderling resultaat voor doelsaldo moet gaan.
Precies. Volgens mij werkte die regel tegen ons tijdens dat beruchte seizoen waar Ajax, AZ en PSV op gelijke punten stonden en uiteindelijk PSV een beter doelsaldo had omdat Vitesse zich liet slachten. Dus no-way dat die regel nu aangepast gaat wordenCruijff schreef: do mar 12, 2020 4:21 pmDan zou de in dit seizoen in de onderlinge wedstrijden beste ploeg inderdaad bovenaan staan.Wouter schreef: do mar 12, 2020 4:14 pm Het lijkt me duidelijk dat in dat geval onderling resultaat voor doelsaldo moet gaan.
De KNVB regels zijn echter duidelijk: in de Eredivisie is doelsaldo bij een gelijk puntenaantal de beslissende factor.
Inderdaad. EK kwam totaal niet goed uit.Marillion schreef: do mar 12, 2020 6:38 pm Lijkt me ook. Dat geeft dan gelijk de ruimte aan de nationale competities om later dit jaar alsnog de resterende wedstrijden af te werken.
Koeman zal het ook niet erg vinden. Op dit moment is Babel z'n enige overgebleven aanvaller.
De ploegen hebben niet dezelfde tegenstanders gehad. De competitie is dan ook sowieso niet afgerond.Iniesta schreef: do mar 12, 2020 7:49 pm In een competitie is het ook logisch om eerst naar doelsaldo te kijken. Het gaat om wie het beste de competitie afrond
Dat is niet anders. Het is in het landsbelang om de titel aan Ajax te geven.Wouter schreef: do mar 12, 2020 8:01 pmDe ploegen hebben niet dezelfde tegenstanders gehad. De competitie is dan ook sowieso niet afgerond.Iniesta schreef: do mar 12, 2020 7:49 pm In een competitie is het ook logisch om eerst naar doelsaldo te kijken. Het gaat om wie het beste de competitie afrond
Uiteraard zou het de minst mooie titel uit de geschiedenis zijn. Maar dan nog:
Lees nou even mijn formulering....Wouter schreef: vr mar 13, 2020 7:27 am AR, het zou niet verdiend zijn omdat AZ en Feyenoord een ander programma hebben gehad dan Ajax.
Dat hoeft niet, want je kunt - binnen deze extreme situatie - ook de transferwindow aanpassen.Monkey Tonk schreef:Niet reeel om het in de zomer uit te spelen, want tegen die tijd heb je met hele andere selecties te maken.
Ieder ander alternatief dan alle 18 ploegen 34 wedstrijden tegen dezelfde tegenstanders zou in principe oneerlijk zijn. Maar het kan zijn dat je op een gegeven moment voor de minst slechte optie moet gaan kiezen.Wouter schreef: vr mar 13, 2020 7:27 am AR, het zou niet verdiend zijn omdat AZ en Feyenoord een ander programma hebben gehad dan Ajax.