Ik heb het gemist, hoor.

Moderator: mods
Geen idee Marillion. Ik denk dat Ten Hag (en Ajax) verrast was door de speelwijze van AZ. Die speelden veel verdedigender dan normaal. Absolute fitheid geloof ik niet zo in. Zyiech is er maar paar weken uitgeweest. Geen maanden. Desinteresse..Tsja. Die indruk had ik wel bij Dest. Zyiech was weer gefrustreerd. Tadic uit vorm en Blind is ook nog niet de oude.Marillion schreef:Maar waarom doen ze niet mee met dat doordekken? Dat is voor de grote vraag. Angst, gebrek aan absolute fitheid of een vorm van desinteresse cq. irritatie?
Hahaha. Ik hoorde het ook Peter. 15! Hoe verzin je het. En dan noemt ie als voorbeeld het penaltie moment van Nico. Kansloos hoorPeter schreef:Oh jee. Ten Hag vond dat we ook wel wat pech hadden tegen AZ. We hadden zo'n 15 mogelijkheden dat er wat te halen viel. AZ wel terecht gewonnen, maar dat wil hij wel mee geven.
Ik heb het gemist, hoor.
Echt he? Die is het spoor bijster hoor. 15 kansen. Sjonge jonge. Dan leef je op een andere planeet
Ik denk dat ie de kansen van AZ bedoelde ;)Marillion schreef:15 stuks, dat zijn dan zeker opties op mogelijkheden op kansen of zo.
Nou, we gaan het zien zo. Staat er een collectief dat echt wil winnen of niet?
Ja, en Tagliafico als linksbuiten er bij...