Ik had Nyom en Aramberri al goed wat betreft gele kaart

Moderator: mods
Ik had Nyom en Aramberri al goed wat betreft gele kaart
Zie dat niet snel gebeuren. Hij had al rood moeten geven voor die aanslag op Gravenberch. Hattrick Promes 2e helft!Scherrer schreef:Ik denk dat onze enige hoop is dat die smeerlappen zo met 10 of 9 man staan. Bij 11 tegen 11 zie ik ons geen 3 keer scoren en zelf de nul houden.Trab schreef: ↑do feb 27, 2020 9:52 pmDie is echt heel slecht vandaag. Ach ja, we hebben 2 ballen op de paal overleefd dus wie weet. Een snelle 2-1 en alles is weer mogelijk.Scherrer schreef:Speelt Martinez zijn slechtste wedstrijd tot nu toe? Ik ben normaal een grote fan, maar hij is onherkenbaar.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zo wil ik het horenTrab schreef: ↑do feb 27, 2020 9:56 pmZie dat niet snel gebeuren. Hij had al rood moeten geven voor die aanslag op Gravenberch. Hattrick Promes 2e helft!Scherrer schreef:Ik denk dat onze enige hoop is dat die smeerlappen zo met 10 of 9 man staan. Bij 11 tegen 11 zie ik ons geen 3 keer scoren en zelf de nul houden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je vergeet dat Schuurs langs Blind staat ...
Dit elftal mist zijn vastigheid en automatisme Willem. En iemand beter als Schuurs en Alvarez ..
Wat een kermis.
Eiting bakt er ook nie veul van ...
Je doet net of je een chronische ziekte heeftToppie schreef:Even eerlijk gezegd kan Blind niet beter stoppen en zijn gezondheid waarderen