We kunnen eigenlijk maar één ding doen. Van de Arena een onneembare vesting maken en die gasten helemaal kleurenblind spelen!

Moderator: mods
11 gele en 2 rode kaarten bij antwerp-AZ. Dat wordt wat donderdag hahaGaizka1985 schreef:Ik vind de titel veel belangrijker, heb niet het idee dat Ajax op 3 fronten mee kan blijven doen met deze selectie. Zou er dan ook niet heel rouwig om zijn als het Europese avontuur donderdag eindigt, en ga daar ook eigenlijk van uit.
Scheidsrechter uit Griekenland zag ik, geeft internationaal niet gek veel kaarten. Behalve bij die wedstrijd tussen AZ en Antwerpen:
https://us.soccerway.com/matches/2019/0 ... z/3120730/
Weet niet of hij ooit back gespeeld heeft. Is ook niet de snelste. Maar goed, dat zijn martinez en Blind ook niet. Die snelle krullenbol speelde volgens mij vanaf hun linkerkant.Lionel schreef:Eiting misschien als linksback?
En dan krijgen we een scheids die met kaarten strooit. Ajax gaat 2e gele/rode kaarten krijgen vanwege schwalbes, reken er maar op. Well done UEFA!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di feb 25, 2020 12:28 pmHeb er geen fiducie in en zie er zelfs tegenop. Het spel kapot maken, zoals die lui doen, wekt een hoop ergernis en frustratie op.
Maar natuurlijk gaan we wel als 1 achter Ajax staan! HEUJHEUJHEUJJJJJJJJ!!!
Die Cucurella speelde inderdaad linkshalf. Die staat tegen Dest. Weet niet hoe hun rechtshalf speelt maar kan mij niet voorstellen dat ze daar een aanvallende speler neer gaan zetten.Trab schreef: ↑di feb 25, 2020 4:41 pmWeet niet of hij ooit back gespeeld heeft. Is ook niet de snelste. Maar goed, dat zijn martinez en Blind ook niet. Die snelle krullenbol speelde volgens mij vanaf hun linkerkant.Lionel schreef:Eiting misschien als linksback?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zou een gewaagde keuze zijn want Eiting heeft natuurlijk echt helemaal niets van een back. Maar ik snap wel je suggestie voor de opbouw.Lionel schreef: ↑di feb 25, 2020 5:37 pmDie Cucurella speelde inderdaad linkshalf. Die staat tegen Dest. Weet niet hoe hun rechtshalf speelt maar kan mij niet voorstellen dat ze daar een aanvallende speler neer gaan zetten.Trab schreef: ↑di feb 25, 2020 4:41 pmWeet niet of hij ooit back gespeeld heeft. Is ook niet de snelste. Maar goed, dat zijn martinez en Blind ook niet. Die snelle krullenbol speelde volgens mij vanaf hun linkerkant.Lionel schreef:Eiting misschien als linksback?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kan je Martinez en Blind in de as houden. Eiting voor de opbouw, eventueel voor het alle ballen naar voren pompen systeem van EtH heeft hij een prima trap.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di feb 25, 2020 10:24 pmIk zou echt leip worden als jij trainer van Ajax was. Een tijdje geleden wilde je Dest rechtsbuiten zetten, nu staat Eiting linksback. Ik verwacht medio april Varela op 10!